Tak a je to. Olda už je zase mezi živými, po technické a už se zase seznamujeme. Na jízdních vlastnostech se všechny ty opravy velice projevily. Vždyť je to vlastně nová motorka. Stručně řečeno - krom půlení motoru je na něm udělaná generálka. Na GO motoru musím ještě našetřit pár kaček. Po odstrojení rámu jsem na něm našel asi 8 prasklin v zadní spodní části kolíbky, ne vyloženě zlomeniny, ale spíš vlasové trhliny ve svarech a jejich okolí. Myslím že je to důsledek přetěžování motorky v těžkém terénu a nejspíš na tom někdo i skákal (myslím jezdil vyloženě motokros). Byly prasklé všechny duralové závěsy motoru a vytahaná oka pro šrouby, tak jsem je radši udělal ze železa. No prostě (jak říká moje ženuška) jinej by to hodil na šrot a ty se stím tady se..š. Pak opískovat a pomalu začít skládat. Řeknu vám, myslel jsem si že není možné, aby na motorce bylo úplně všechno v hajzlu - ale je to možné. Takže jsem nakonec vyměnil úplně všechy ložiska, lanka, desky, kotouče, skoro všechny šrouby, spojku, přední světlo, plasty, sedlo, gumy... Nakonec vše kus po kuse opískovat nebo obrousit a nastříkat. Barvu jsem vybral co nejjednodušší odstín modré (RAL 5015 sky blue), a taky proto, že moje úplně první motorka byla taky světle modrá. Nakonec po roce a půl je to pojízdné a myslím, že to není ošklivá motorka a že nebudu dělat ostudu ostatním dominátorům. Chtěl bych se dostavit na sraz, ale teprve sbírám odvahu a peníze, a hlavně ještě nevím, jestli mi dají v práci volno. Pokusím se vložit pár fotek, ale když mi to nepůjde
(pomoooc ?! fakt jsem levej na PC) - tak teda
fotky jsou
v galerii / uživatel baklajz, tam semi to povedlo vložit.
Shrnu to všechno na závěr: Jsem rád, že mám dominátora. Nelituju toho, že jsem naletěl a koupil strašnou vránu, stejně by mi to nedalo a i sebelepší kousek bych časem rozebral. Naopak - díky tomu, že jsem si to všechno prohlédl z blízka, můžu říct, že lepší motorku bych nenašel. Má všechno co je potřeba a nemá nic zbytečného navíc. Přesně ve smyslu slova endurance (výdrž/odolnost). Pak bych chtěl říct, že tady na foru jsem opravdu našel všechny informace, a hlavně ten servisní manuál , podle kterého nejde nic udělat špatně, nehledě na to, že už od výroby snad na dominatorovi nejde nic dát jinam, než kam to patří.
Tak se kluci mějte a třeba se někdy potkáme.