Wáca píše:mates727: to SLRko ti jelo pěkně
...jj, to opravdu jelo.
Když jsem se s někým na EseLéru, nebo i na Dominu někde sjel a byla chuť zkusit nějakej sprintek, tak jsem opravdu všem vyprášil kožich.
Ne že bych byl až takovej vejtaha, ale líbilo se mi, že mi to EseLéro takhle jede.Až mi to bylo divný,...tak jsem přes jednoho kamaráda, co dělal v Praze u Hondy zjišťoval nějaké informace ohledně výkonů SLR podle roků atd.,...něco jak je i u Domin podle roků a tem mi říkal, že v nějakém tom 97 roce, byla nějaká série EseLérek s motorem o 33 kW jak Domino (prý na vývoz do USA) a podle VIN mi tvrdil, že by mohlo jít i o ten můj kousek.já ho měl ale z Německa, tak nevím co na tom mohlo být pravdy.Neměl jsem možnost to poměřit na brzdě,...ale prý na té sérii nebyl v základu ani ten "emisní" ventil, co je na všech SLR a nebyly tam ani náznaky, že by tam někdy bylo a někdo ho odmontoval.Težko říci, jak to opravdu je,...v TP jsem měl 29kW.On už tam asi rok není a já už to pak nezjišťoval.Ale opravdu kdo na to moje EseLéro z lidí co ty Domíky a SLR znali sedl, tak mi říkal, že to nějak jede.
Já si myslím, že u těch motorů je to hodně o otevření a poštelování.Stačí otevřít výfuky,...pak ale musí člověk poštelovat bohatost směsi v poměru s filtrem a výškou jehly,...a to vše jen podle ucha a citu, páč jet s tím na brzdu a tam to ladit je utopie-to by ses nedoplatil.Tam je třebas dobré i vrtnout i v tom základu dirku do šoupěte,...reakce plynu je o chlup rychlejší.Pak je ještě více takových prkotin,...jeko třebas vyleštit sací kanál od příruby karbece atd.Já se v tom pohrabal docela dost,...dokonce jsem někde na tom německým webu obšlehnul předělání-otevření toho orogo filtru na molitanový, takže dnes vlastně už nemám v FMX KN filtr, ale mám tam ten předělanej molitanovej-molitan ale musí být origo na filtry.A to vše se pak sečte, když se vše dobře naladí a pak to prostě jede.Ale jak říkám,...kdo tomu nějak více nerozumí, tak bych nedoporučoval se do toho nějak vážněji vrtat.Já jsem v tomhle dost takovej puntíčkář a nesnesu, když motor dělá něco, co dělat nemá,...stačí sebemenší a nepatrnej propat někde v průběhu výkonu a já tomu nedám pokoj, až to prostě našteluju k mé 100% dokonalosti,...jinak mě nebaví na té motorce jezdit.