v létě to budu testovat jak se pohybuje teplota v terénu bez chladiče a s chladičem
Já taky hledal kompromis mezi terénem a cestováním, kvalitou a cenou z čehoš vyšel dominátor nejlíp
hlavně já si rád zajezdil i na silnici v zatáčkách (viz. foto)
a tak jsem nemohl volit pneumatiku typi E-09 TKC80 Trelleborg a podobný, já jim řikám drapáky na silnici
určitě víš jaký gumy mam na mysli ?
Proto jsem sehnal na netu ještě jedny ráfky za velmi slušnou cenu a od kámoše pneumatiky z 99% vzorku, zadek Mitas C-02 jinou mneu na 17ráfek neseženeš a předek crosová mitas C-11 ....takže přes léto si užívám na silnici v zatáčkách nebo s přítelkyní na výletech a na podzim nebo na jaře si naplno užívám terénu
...co se týče průjezdnosti terénu tak když pominu již zmiňovanou hmotnost tak jsem z domiátorem neměl nikdy nikde žádný problém vyjet to, co vyjížděli kámoši, jen je potřeba si dávat pozor na hlubší brody aby ten motor, hlavně tedy hlava nedostávala tak zabrat co se týče teplotních rozdílů
hlavně se nepouštět do potoka za tmy nebo dopadneš jako já
tys měl taky XR125 ?.......s XRkem bych to srovnal následnovně.....NX mi příjde jako větší XR125
jak jsem již zmiňoval v předešlém přispěvku podvozky jsou u těchto dvou motorek stavěné spíše na silnici a lehčí terén jinak při skocích není problém jít s předníma tlumičema na doraz. viz. foto - výskok a následný dopad
dalo by se to nazvat i maximální zdvih a minimílní
když jsem letěli s kámošem lesem a přelítávaly přes kořeny a položený klády, nebo jeli po cestě s vižnějším tempem tak jsem často dostal tlumiče na doraz a když jsem se ptal kámoše (afrika750+progresy v tlumičích) tak ani jednou mu nešly na doraz.
Zadní tlumič by zasloužil tvrdší pružinu
u starších ročníků byl zadní tlumič štelovatelnej šroubkem, kde se myslim šteloval průtok oleje ( kdyžtak mě někdo opravte jestli kecám