Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Sem přijde všechno, na co neexistuje žádná rubrika.

Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Příspěvekod rastakvajanasta » pátek 24 červenec 2015, 14:54

Tak je to venku. Kdo trochu sledoval dění okolo nové Afriky, tak ví, že jsme čekali dlouho. Trochu jsem se bál bál, aby to hoši z Hondy nepos*ali jako kolegové od jiných výrobců a docela se mi ulevilo. Vypadá to, že to dokázali a uvedli na trh skvělou motorku. Já do ní rozhodně jdu ... ... ... za 5 - 10 let :lol: to už snad budou ceny ojetých prvních ročníků v možnostech mojí peněženky. Ale až olítám Tranďáka, je to asi jasný :_OK: :hura:

Dobrá zpráva je, že základní verze bude relativně (na svou kategorii a dnešní poměry) jednoduchá motorka, bez kotroly trakce, abs a jiných kurvítek (ti rozmazlenější si to budou moct vše koupit za příplatek) a bude mít přijatelnou váhu. Jsem zvědavej, jak se osvědčí v provozu.

Pokud by chtěl někdo rozbít prasátko a jít do nové, tak objednávky už se přijímají, první kusy budou k odběru v Česku na koci letošního roku a cena je 330 tis. Co takhle udělat sbírku a koupit jednu za fórum společně? :lol: :lol: Pak se můžeme střídat po týdnech :oop1:

EDIT: aktualizováno

Oficiální zpráva Honda

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Engine Type: Liquid-cooled 4-stroke 8-valve Parallel Twin with 270° crank and uni-cam
Engine Displacement: 998cm3
Max. Power Output: 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Max. Torque: 98Nm/6,000rpm (95/1/EC)
Bore & Stroke: 92.0 & 75.1mm
Clutch: Wet, multiplate with coil springs, Aluminum Cam Assist and Slipper clutch
Final Drive: O-ring sealed chain
Frame Type: Steel semi-double cradle type with high-tensile strength steel rear subframe
Turning Radius: 2.5m
Dry Weight: 208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg (DCT)
Kerb Weight: 228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT)
Fuel Capacity: 18.8 liters
Length x Width x Height: 2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT)
Wheelbase: 1,575mm
Seat Height: (STD position / Low position) 870/850mm
Ground Clearance: 250mm
ABS system type: ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model)
Brakes Front: 310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers (*ABS) and sintered metal pads
Brakes Rear: 256mm wave hydraulic disc with 2-piston caliper (*ABS) and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model.
Wheels Front: Wire spoke with aluminium rim
Wheels Rear: Wire spoke with aluminium rim
Rim Size Front: 21M/C x MT2.15
Rim Size Rear: 18M/C x MT4.00
Tyres Front: 90/90-R21 tube type
Tyres Rear: 150/70-R18 tube type
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 878
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Příspěvekod Petrs » pátek 24 červenec 2015, 20:45

:hura: Ale že se povedla těm klukům japonským :_OK:
Uživatelský avatar
Petrs
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 46
Obrázky: 0
Registrován: úterý 26 červenec 2011, 21:54
Bydliště: Malá Hraštice

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Příspěvekod petržel » pátek 24 červenec 2015, 21:16

je fakt parádní.. :_OK:
Uživatelský avatar
petržel
 
Příspěvky: 11
Obrázky: 3
Registrován: pondělí 11 květen 2015, 10:13
Bydliště: Dalovice - Karlovy Vary

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Příspěvekod task » pátek 24 červenec 2015, 21:29

A hlavně možnost volby bez ABS a kontroly trakce. :D
jinák vyučen mechanik-opravář
Uživatelský avatar
task
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 365
Obrázky: 11
Registrován: úterý 28 listopad 2006, 21:26

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Příspěvekod Alfik » sobota 25 červenec 2015, 08:44

No mě se moc nelíbí ta skříň místo výfuku.A možná potáhne tím děravým štítem.Ale jinak jo,vypadá dobře,doufám že v reálu to bude ještě lepší.
Uživatelský avatar
Alfik
Moderátor
 
Příspěvky: 857
Obrázky: 1
Registrován: úterý 16 září 2008, 13:10
Bydliště: okolí Knína

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Příspěvekod Jaffa » pátek 31 červenec 2015, 17:56

Ja jsem ted zrovna ve fazi kdy cekam az se objevi v inzerci nejaka kloudna KTM 950 Adventure..Jak vypustili to Afriku tak me hned napadlo, ze bych moh prisetrit par korun a jit do ni, ale asi bude lepsi nechat ty prvni rocniky otestovat provozem a nechat Japonce vychytat mouchy:)
Ale co me trochu zarazi je ta automaticka prevodovka... respektive razeni rukou na riditku.. vic by mi tam sedela klasika.. Ale jinak je ta motorka moc hezka, to jo :)
Jaffa
 
Příspěvky: 58
Obrázky: 25
Registrován: pátek 15 duben 2011, 07:00

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

Příspěvekod rastakvajanasta » pátek 31 červenec 2015, 21:30

Jaffa > V základu je klasický manuální řazení, DCT převodovka za příplatek.
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 878
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko


Zpět na Aneb co se nikam nevešlo - diskuse a další činnosti...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron