Stránka 1 z 1

Nová Honda CRF1000L Africa Twin

PříspěvekNapsal: pátek 24 červenec 2015, 14:54
od rastakvajanasta
Tak je to venku. Kdo trochu sledoval dění okolo nové Afriky, tak ví, že jsme čekali dlouho. Trochu jsem se bál bál, aby to hoši z Hondy nepos*ali jako kolegové od jiných výrobců a docela se mi ulevilo. Vypadá to, že to dokázali a uvedli na trh skvělou motorku. Já do ní rozhodně jdu ... ... ... za 5 - 10 let :lol: to už snad budou ceny ojetých prvních ročníků v možnostech mojí peněženky. Ale až olítám Tranďáka, je to asi jasný :_OK: :hura:

Dobrá zpráva je, že základní verze bude relativně (na svou kategorii a dnešní poměry) jednoduchá motorka, bez kotroly trakce, abs a jiných kurvítek (ti rozmazlenější si to budou moct vše koupit za příplatek) a bude mít přijatelnou váhu. Jsem zvědavej, jak se osvědčí v provozu.

Pokud by chtěl někdo rozbít prasátko a jít do nové, tak objednávky už se přijímají, první kusy budou k odběru v Česku na koci letošního roku a cena je 330 tis. Co takhle udělat sbírku a koupit jednu za fórum společně? :lol: :lol: Pak se můžeme střídat po týdnech :oop1:

EDIT: aktualizováno

Oficiální zpráva Honda

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Engine Type: Liquid-cooled 4-stroke 8-valve Parallel Twin with 270° crank and uni-cam
Engine Displacement: 998cm3
Max. Power Output: 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
Max. Torque: 98Nm/6,000rpm (95/1/EC)
Bore & Stroke: 92.0 & 75.1mm
Clutch: Wet, multiplate with coil springs, Aluminum Cam Assist and Slipper clutch
Final Drive: O-ring sealed chain
Frame Type: Steel semi-double cradle type with high-tensile strength steel rear subframe
Turning Radius: 2.5m
Dry Weight: 208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg (DCT)
Kerb Weight: 228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT)
Fuel Capacity: 18.8 liters
Length x Width x Height: 2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT)
Wheelbase: 1,575mm
Seat Height: (STD position / Low position) 870/850mm
Ground Clearance: 250mm
ABS system type: ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model)
Brakes Front: 310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers (*ABS) and sintered metal pads
Brakes Rear: 256mm wave hydraulic disc with 2-piston caliper (*ABS) and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model.
Wheels Front: Wire spoke with aluminium rim
Wheels Rear: Wire spoke with aluminium rim
Rim Size Front: 21M/C x MT2.15
Rim Size Rear: 18M/C x MT4.00
Tyres Front: 90/90-R21 tube type
Tyres Rear: 150/70-R18 tube type

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

PříspěvekNapsal: pátek 24 červenec 2015, 20:45
od Petrs
:hura: Ale že se povedla těm klukům japonským :_OK:

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

PříspěvekNapsal: pátek 24 červenec 2015, 21:16
od petržel
je fakt parádní.. :_OK:

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

PříspěvekNapsal: pátek 24 červenec 2015, 21:29
od task
A hlavně možnost volby bez ABS a kontroly trakce. :D

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

PříspěvekNapsal: sobota 25 červenec 2015, 08:44
od Alfik
No mě se moc nelíbí ta skříň místo výfuku.A možná potáhne tím děravým štítem.Ale jinak jo,vypadá dobře,doufám že v reálu to bude ještě lepší.

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

PříspěvekNapsal: pátek 31 červenec 2015, 17:56
od Jaffa
Ja jsem ted zrovna ve fazi kdy cekam az se objevi v inzerci nejaka kloudna KTM 950 Adventure..Jak vypustili to Afriku tak me hned napadlo, ze bych moh prisetrit par korun a jit do ni, ale asi bude lepsi nechat ty prvni rocniky otestovat provozem a nechat Japonce vychytat mouchy:)
Ale co me trochu zarazi je ta automaticka prevodovka... respektive razeni rukou na riditku.. vic by mi tam sedela klasika.. Ale jinak je ta motorka moc hezka, to jo :)

Re: Nová Honda CRF1000L Africa Twin

PříspěvekNapsal: pátek 31 červenec 2015, 21:30
od rastakvajanasta
Jaffa > V základu je klasický manuální řazení, DCT převodovka za příplatek.