to kaiser: měl sem stejnou úvahu jako ty, nedavno sem měl venku tlumič,airbox,kolo;pružení sem měl rozdělano s tím že tam bude plno bordelu,vydření atd,též kontrola uložení celého pružení;k mému překvapení se pod tu krytku pístu
tlumiče moc nečistot nedostalo,zdaleka ne tolik aby to poškodilo píst(rozuměj pohyblivou část) a plášt
tlumiče jen místy odřen od plastového krytu pístu
tlumiče který po něm vlastně ,,jezdí" čili spíše kosmetická záležitost;vše sem vyčistil,složil,trochu přitahl pružinu(přitvrdil)a zkompletoval;původně sem chtěl na pružinu v horní části připevnit jako
kryt takovou tu červenou(barva mašiny,ladilo byto) silnou folii co se dává do země nad kabely,ale pak sem z výše uvedených důvodů od toho upustil.Ale když tam něco dáš nic tím nepokazíš,bláto neotryská místy barvu pružiny ale ta stejně nebude zakrytá vidět,tlumič to dle mě funkčně nepoškodí; takže je to na každého úvaze zda zakrýt či ne.