Přátelé,kdo má brzdiče Nissin,může ho potkat stejná prekérka jako mě.
Zatuhlé(nechci říct že zarezlé)pokličky vodících čepů destiček a i samotné čepy.
Páč je moje motka už starší(a dost možná že půjde z domu ) a nechci do ní investovat nějaké velké peníze,řeším to opravou .
Začneme tím že odvrtáme čepičku(či víčko)
Pod ní se nachází čep destičky s imbusem 5.Pokud se nám tento podaří povolit,máme vyhráno.Pokud ne,je tu prekérka.Imbus se obvykle,,vyžvejká"a pak už s tím nic nenaděláme(existuje ještě naděje,že tam narveme hvězdičku a podaří se to)
Nezbývá než odvrtat.Pokud se vám to dobře podaří,odvrtejte jen závit,zbytek čepu pak odpadne.Já to prošel až na druhou stranu.
Vrtejte pokud možno rovně aby se osy děr sešly .
Pak si nechte vyrobit takovýto čep.Já ho mám vyroben z nerezu(ve firmě zrovna není tvrdší ocel 19...)Ale bude to sloužit i z měkčího materiálu,jen je třeba to kontrolovat.Měl jsem tam i pevnostní šroub s imbusem.
No a pak už stačí čep prostrčit,na druhé straně dát závlačku a je hotovo .
Tady je zadní brzdič,jeden čep a dost místa na závlačku a podložku.
Přední brzdič má trochu jiné proporce.
Tam je potřeba udělat si na závlačky zvlášť dírky.
Mám sundaný brzdič a abych pak složitě nemusel laborovat s kapalinou,vyvěsím hadičku na drát na řidítka.Kapalina tak nevyteče a jde líp odvzdušňovat .
Prostrčíme čepy...
...na druhé straně zazávlačkujeme(divné slovo )...
...nasadíme brzdič...
...a hotovo .
Pak už jen odvzdušnit a hurá do zatáček
Otázky?