problém s občasným zhasnutím motoru

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Příspěvekod mavag » pondělí 19 květen 2008, 22:12

tak co???? :shock:
mavag
 
Příspěvky: 12
Registrován: pondělí 07 duben 2008, 21:50
Bydliště: Vysočina -Světlá n.S.

Příspěvekod pumix » úterý 20 květen 2008, 20:35

sice 3 týdny v servise(Honda),ale daly to dohromady... Prostě běží super... rady domácích kutilů už neberu... Honda servis prostě ví kam šáhnout..
pumix
 
Příspěvky: 18
Registrován: sobota 29 prosinec 2007, 14:11
Bydliště: Seru na všechny radily a jen jezdím...

Příspěvekod mavag » úterý 20 květen 2008, 21:51

Jen jsem zvědavej co si s ní měl,to už by muselo být aby to hondáci nedali dokupy, co našli ? dík :(
mavag
 
Příspěvky: 12
Registrován: pondělí 07 duben 2008, 21:50
Bydliště: Vysočina -Světlá n.S.

Příspěvekod real » úterý 20 květen 2008, 22:54

Mě taky zajímá na co přišli a kolik si za to vzali. Každopádně je super, že ti to zase jezdí.
Uživatelský avatar
real
 
Příspěvky: 63
Registrován: středa 13 prosinec 2006, 22:10
Bydliště: Habrovany

Příspěvekod pumix » čtvrtek 22 květen 2008, 18:30

no moc vás nepotěším.jestli hledádáte rozumy tak u mě ne... Přijel jsem zaplatil a na nic se neptal. Hlavně že motor běží tak jak má... Dle učtenky-
Výměna oleje ,rozvoďáku , svíčky Nějaké to těsnění, čištění a seřízení karb. Dohromady 4919 kč
pumix
 
Příspěvky: 18
Registrován: sobota 29 prosinec 2007, 14:11
Bydliště: Seru na všechny radily a jen jezdím...

Myslim že jde dobře

Příspěvekod Mario » sobota 24 květen 2008, 23:22

No já u svýho Domana (rok 1990) přijdu ke studený mašině, otevřu benzin, mezitim vytlačim mašinu z garaže a pak už jen bez plynu tuknu na startik a mašina v otáčce běží. Nechám klapat dokud si obratky nesednou a pak vypnu sytič:-) Doman nechcipa, ani nic jineho, Má 40tis a do motoru jsem krom benzinu a oleje jeste nic vic neinvestoval. Teda ještě občas nejaký filtr:-)
Mario
 
Příspěvky: 6
Registrován: pátek 09 květen 2008, 23:12
Bydliště: Českolipsko-Dubá

Příspěvekod Renegade » středa 08 říjen 2008, 16:01

Víte co mi řekl autorizovaný servisman Hondy? Že to většinou dělá zanesený a špatně seřízený karburátor. A asi měl pravdu, jelikož mi to předtím taky dělalo a po jeho zásahu už to na dva roky přestalo a teď to postupně začíná znova... asi zase budu čistit... :-)
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Příspěvekod Renegade » středa 08 říjen 2008, 19:58

Tak jsem rozebral karbec... a málem jsem nevěřil svým očím co za bordel se tam dostalo. Se nedivím že to zdechalo. Je to teda zajímavý ten karbec dostat ven a ještě víc bude zajímavý to tam dávat. Zítra jdu na to, tak až to pak navrnknu tak Vám dám vědět zda to pomohlo.
Zatím se mějte.
8)
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Příspěvekod task » čtvrtek 09 říjen 2008, 12:43

:D No to my povídej . Sám jsem jej měl venku a připadal jsem si jako když vyndavám ježka s klece.
Ale povedlo se.
Uživatelský avatar
task
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 372
Obrázky: 11
Registrován: úterý 28 listopad 2006, 21:26

Příspěvekod Renegade » pátek 10 říjen 2008, 07:21

Tak jsem ho včera dal konečně zpátky po důkladném vyčištění.
Řeknu Vám že to byl pořádnej hlavolam... ježek je teda proti tomuto hadra... cca 2h práce a docela jsem se zapotil. Je tam šíleně málo místa... Ani se nedivím, že si v servisech berou takový kačáky. A kdyby jste slyšeli, co za slova mi lítaly z úst. Jsem se divil, že takový vůbec znám :-).
Pak vám ještě napíši, jak to pomohlo s tím občasným zhasínáním motoru.
Jo, a když čistíte karbec, tak vyčistěte i nádrž... tam bylo taky dost bordela - je tam takový dlouhý sítko.

Přeji hezký den. 8)

Tak občasné zhasínání motoru je způsobeno bordelem v karbecu. Stačí vyčistit a motor nádherně drží volnoběh a ani nekolísají otáčky.
A po dnešních 100 km můžu konstatovat, že to jede ohodně líp než předtím... perfektní zátah, žádné cukání. Prostě super.


S pozdravem Renegade 8)
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Příspěvekod RIKARDO » pondělí 20 říjen 2008, 19:25

Taky mám problém se zhasínáním motoru hlavně za studena a zhasíná jenom na volnoběh a nebo po nastartování i na sitič to zhasne ,ale jak se to zahřeje na provozní teplotu tak je to v pohodě a drží perfektně asi karbec?
RIKARDO
 

Příspěvekod Renegade » úterý 21 říjen 2008, 07:40

jj, většinou to je karbec, vzduchovej filtr, nebo svíčka.... se svíčkou souvisí palivová směs... tohle všechno když máš naprosto v pořádku tak ti motorka šlape jak švýcarský hodinky...
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Příspěvekod mik36 » sobota 25 říjen 2008, 18:04

Zdravím. Tak jsem na vaše rady taky dnes vyndal karbec, protože mi mašina občas na křižovate při volnoběhu chcípne ale ten je čistý jak slovo boží. Nikde ani smítko. Tak nevím. Filtr novej, svíčka taky a občas prostě zdechne. Jedině ještě poštelovat u odborníka karbec. Ještě takový blbý dotaz. Před Dominátorem jsem měl jen MZ. Když jsem měl karbec v ruce a otočil plynem na plno tak se šoupátko zvedlo tak jen asi o 1cm a dál ne. Přitom rukou jde ještě dál ale koukal jsem že to bude asi fungovat na podtlaku. Mám pravdu???? A nekamenujte mě.
mik36
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtvrtek 26 duben 2007, 20:06
Bydliště: Karlovy Vary

Předchozí

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron