Gwynbleidd píše:No stejně to, že to některým nechytá musí mít nějaký důvod. Mně to třeba i dneska ráno, když byla všude jinovatka chytlo se sytičem na první otočení startéru. Po zimně taky v celku slušně. A neříkejte, že Honda vypustila motku u které celý svět vypouští karbce a já nevím co. Podle mně je to prostě nějaká závada, nebo spíše seřízením, nevím čeho. (mám rok 93' v né zrovna výstavním stavu)
tady pro doplnění info proč vypouštět/vyjíždět karbec :
"Palivo a první startování po zimě :
Menší problémy mohou nastat u karburátorových motorů, spíše než motorů se vstřikováním. Benzín je směsí uhlovodíků s odlišným bodem varu. Tzn. že lehké frakce se odpařují při nižších teplotách. Tyto složky jsou důležité pro start motoru při nižších teplotách, de facto při každém studeném startu. Plovákové komory karburátorů jsou odvětrány do atmosféry a to buď přímo, a nebo jsou spojeny s airboxem (zvláště u motorů s náporovým sáním, kde je potřeba kompenzovat změnu tlaku na hladinu v souvislosti s nárůstem tlaku před karburátorem). Před startem po delší odstávce motorky doporučuji vypustit všechny plovákové komory výpustným šroubem, protože toto palivo degradovalo mnohem výrazněji než to v nádrži. Pokud v něm nejsou nečistoty, není proti ničemu nalít palivo horem zpátky do nádrže."