60 hp modifikace
Napsal: středa 29 červen 2011, 02:50
po sve vlastni zkusenosti zvysenimvykonu se svojim dominem predavam sve postrehy.
Jedna se o upravu karburatoru a rozety,modifikace je velice levna ale precizni prace se odmeni kazdym zatahem plynu.
Mam domino 92(rd02) a karb je seriovy keihin.
Tak na to.
Prevrtejte precizne diry v soupatku na 4.5mm vcetne plastoveho drzaku a zacistete
Pod jehlu nasadte tesny gumovy o krouzek
hlavni trysku vymente za 158 (jako ja)nebo 165 u novejsich carbecu
pilot trysku za 55 (muze byt i delsi,lepe startuje za tepla a v naklonu v terenu)
trysku bohatosti stahnete na 2 otoceni
Vyhodte pryc velkou pruzinu ze soupatka(opravdu) t.j.ponechejte bez pruziny
jestlize mate radi strileni do vyfuku,pred cistenim karbecu vypilujte do klapky ve spodni casti malou ryhu pilnickem,pocet strileni se da stelovat tryskou bohatosti smesi.
na ebay kupte nebo si nechte udelat vrsek soupatka sytice za mosazny (plastovy se znici drive ci pozdeji)
Vycistit karbec vzduchem.
Vymente rozetu za 50 zubu(teoreticky pojedete o 10km mene,prakticky jeste rychleji kvuli vetsimu tocaku)
Kvuli vetsimu vykonu mozna budete muset vymenit spojkove pruziny za heavy duty jako ja,ale ted nemam problem hodit svici na trojaka a ujet svemu kamaradovi ktery sedla 63 konovou afriku twin na jakoukoliv rychlost nebo z 0-100.Spotreba se po upravach pohybuje 6/100,bot nemusim tahat za plyn,aby to jelo.Odstuch a pohotovost pri pridani plynu se zmenila k nepoznani.
Filtr jsem nechal origos (muzete vymenit za pipercross)-k&n nebrat kdo jezdi teren. Original goshi vyfuky take nechat(nevrtat)zpetny tlak vyfuku je potreba pro vysoky tocak.
Goshi vyfuky jsou skvela honda prace,kompromis mezi tocakem a vykonem
Jeste se da zvednout vykon asi o 8hp a kroutak zmenou karburatoru,ridici jednotky a vacky ale to uz mluvime o tisicich,ktere se nevyplati investovat,tedy pokud nevyhrajete ve sportce.
Takze,ladaky,filtry a pod. zapomente,80% sedi v karbci.
Jedna se o upravu karburatoru a rozety,modifikace je velice levna ale precizni prace se odmeni kazdym zatahem plynu.
Mam domino 92(rd02) a karb je seriovy keihin.
Tak na to.
Prevrtejte precizne diry v soupatku na 4.5mm vcetne plastoveho drzaku a zacistete
Pod jehlu nasadte tesny gumovy o krouzek
hlavni trysku vymente za 158 (jako ja)nebo 165 u novejsich carbecu
pilot trysku za 55 (muze byt i delsi,lepe startuje za tepla a v naklonu v terenu)
trysku bohatosti stahnete na 2 otoceni
Vyhodte pryc velkou pruzinu ze soupatka(opravdu) t.j.ponechejte bez pruziny
jestlize mate radi strileni do vyfuku,pred cistenim karbecu vypilujte do klapky ve spodni casti malou ryhu pilnickem,pocet strileni se da stelovat tryskou bohatosti smesi.
na ebay kupte nebo si nechte udelat vrsek soupatka sytice za mosazny (plastovy se znici drive ci pozdeji)
Vycistit karbec vzduchem.
Vymente rozetu za 50 zubu(teoreticky pojedete o 10km mene,prakticky jeste rychleji kvuli vetsimu tocaku)
Kvuli vetsimu vykonu mozna budete muset vymenit spojkove pruziny za heavy duty jako ja,ale ted nemam problem hodit svici na trojaka a ujet svemu kamaradovi ktery sedla 63 konovou afriku twin na jakoukoliv rychlost nebo z 0-100.Spotreba se po upravach pohybuje 6/100,bot nemusim tahat za plyn,aby to jelo.Odstuch a pohotovost pri pridani plynu se zmenila k nepoznani.
Filtr jsem nechal origos (muzete vymenit za pipercross)-k&n nebrat kdo jezdi teren. Original goshi vyfuky take nechat(nevrtat)zpetny tlak vyfuku je potreba pro vysoky tocak.
Goshi vyfuky jsou skvela honda prace,kompromis mezi tocakem a vykonem
Jeste se da zvednout vykon asi o 8hp a kroutak zmenou karburatoru,ridici jednotky a vacky ale to uz mluvime o tisicich,ktere se nevyplati investovat,tedy pokud nevyhrajete ve sportce.
Takze,ladaky,filtry a pod. zapomente,80% sedi v karbci.