Moje představa startování motoru byla asi hodně naivní. Myslel jsem že motor chytne na první otočení, ale chyba! Vždycky chytne asi až na 3 otáčku motoru. Zřejmě nemám ještě vychytáno jak na to.
Tady jsem si dovolil použít radu kterou jsem vyčetl na -
http://dominator650.webzdarma.cz/ (škoda že jsou stránky staré, a neaktualizované)
" MOTOR jak jsem zjistil, docela slušně mění vlastnosti podle použití svíček jiných tepelných hodnot. Předepsaná NGK DPR8-EA9, se kterou jsem jezdil poslední dva roky, jsem tuto sezonu vyměnil za
DPR9-EA9 u níž, přímo v návodu, je napsáno, cituji "pro dlouhotrvající plný plyn". Závěry si z toho udělejte každý sám ale moje praktické zkušenosti jak se startováním za studena, tak s jízdou hovoří jasně pro DPR9-EA9. "
Jmenovaná svíčka stojí cca 114,- a tak uvidíme jak se osvědčí.
Takže
první zkušenost.
Nakonec jsem zjistil mouchu tohoto typu, a to startování po 2 dnech není žádná sláva.