Stránka 1 z 1

Kickstart / nakopávačka dodělání / dorábka

PříspěvekNapsal: neděle 06 březen 2011, 23:12
od marvin
zdarec dominatornici jsem tu novej a potreboval bych od vas radu mam domino 500 r.v.92 a ma jen starter a doma se mi vali motor z xr 600 r.v.92 zekteryho bych chtel naoperovat kick start do domina nevite nekdo jestli tam bude pasovat jestli to je na to nachystany kdyz ho stary rocniky meli vyndat startovaci mechanismus z xr byla celkem sranda ale nechci se do toho poustet bez rady podle manualu jsou ty mechanismy stejny nezkouseli jste to nekdo? predem diky za vsechny rady a odpovedi Michal :please:

Re: prosim o radu!!!

PříspěvekNapsal: pondělí 07 březen 2011, 12:07
od rastakvajanasta
Pokud vím, tak u 650tek je to tak, že to jde dodatečně namontovat akorát na ročníky 90-91 (vím o člověku, kterej si jí tam dodělal a já o tom taky dost uvažuju), na RD08 to určitě nejde a na RD02 roky 92-94 to asi nejde, vevnitř už na to chybí střeva. Ale tuhle informaci nemám 100% potvrzenou, psali to lidi na xrv.org fóru. U pětistovek "by to mělo" být stejný. Ale kdo ví, nekdy mám pocit co dominátor, to originál :lol: zvlášť po všech těch letech provozu pod taktovkou kutilů domácích a slepovačů bazarových...

Re: prosim o radu!!!

PříspěvekNapsal: pondělí 07 březen 2011, 19:13
od galgs
rasta: S tými bazarovými zlepovačmi si to trafil...kúpil som moto na SK (dovoz Taliansko)r.v. 97, v papieroch, na štítku RD 08 jak vyšitá...nedávno som kukal na motor a tam RD 02...zaujímavé, že nikto si to nevšimol, ani predavač v bazáre, ani na kontrole originality, ani na polícii..ani na STK, zrejme to nikoho netankuje (okrem mna :twisted: ) Zrejme nebudem prvý, ani posledný, čo má zamenený motor RD 02 s RD 08 a naopak...no, ale k téme, vdaka RD 02 tam tie črevá vnútri mám,(ale nepýtajte sa ma, že ktorý to je ročník, bo teraz už ani sám neviem :?: ), viacmenej kick by sa dorobiť dal...

Re: prosim o radu!!!

PříspěvekNapsal: pondělí 07 březen 2011, 19:26
od Alfik
Přátelé,hlavně vy noví!Před založením nového tématu použijte kouzelné tlačítko vpravo nahoře,,HLEDAT".Pokud neobjevíte svůj,,problém"založte alespoň vlákno ve vhodnější sekci.Tento problém nepatří do sekce,,Důležité-Přečti si"Chápu že pro tebe to může být a je asi důležité,ale tímto zapleveluješ forum.Proto jsem si dovolil přesunout příspěvky do vhodnější části fora.Děkuji za pochopení.Váš moderátor Alfik.

Re: prosim o radu!!!

PříspěvekNapsal: pondělí 07 březen 2011, 22:11
od marvin
tak konecne rada pro vsechny zajemce o dodatecnou montaz kickstartu na domino 500 r.v.1992 PD08 vse je to uvnitr na montaz pripraveny a pasuje na neho kick z hondy xr 600 r.v.92 s malou upravou a to presoustruzeni vymezovaci podlozky ozubeneho kola co toci se spojkovym kosem ale to zvladne kazdej sikovnej soustruznik jinak spojkovej kos snimac otacek lamely bocni viko a olejove cerpadlo jsou taky stejny dnes jsem to rozebral a hned jsem chytrejsi

Kickstart dorabka

PříspěvekNapsal: pondělí 12 září 2011, 17:31
od kores
Dobry den fandovia NX a SLR
Mal by som na vas neake otazky ohladom kickstartu.
Chcel by som si zakupit Hondu SLR 650. pokial somsa spravne docital do 89 sa robil dominator aj s noznym starterom.
Tiez som tu niekde nasiel v teme aj zmienku o tom ze motor by mal byt vsade ten isty a rozdiel medzi 89 a motormi bez kickstartu je prakticky len v tom ze nemaju dieru na veku, nakopavacku a hriadel nakopavacky.
Robil to tu niekto alebo sa stretol s tym , dorobit do motora z NXka kickstarter?
Chcel by som novsi rocnik , ale s kickstartom , preto ma zaujima ci by sa tam dalo vymenou veka zo starsieho motora, a doplnenim hriadelu a paky takto jednoducho dorobit startovanie nozne ?

Dakujem za kazde info.

Dovolil jsem si sloučit tvůj příspěvek.
Moderátor Alfik.

Re: Kickstart dorabka

PříspěvekNapsal: pondělí 12 září 2011, 22:12
od galgs
Tak ja už mám na to skoro všetko :wink:
Obrázek
Obrázek
Len treba dať aj druhú páčku zadnej brzdy z RD 02, je trochu inak ohýbaná, práve kvôli kick-u.(tá mi ešte chýba)
A vyzerá asi takto
Obrázek
Pri najbližšej výmene oleja to skúsim prehodiť, len by som poprosil o radu, či pri montáži kick-u treba dávať dole aj spojkový kôš :?:

Re: Kickstart dorabka

PříspěvekNapsal: úterý 13 září 2011, 09:40
od kores
Skumal som fotografie SLR tak si asi mozem uz aj sam odpovedat, ze kickstart dorobit pravdepodobne nepojde.
Na SLR je drziak stupacky a zadnej brzdy umiestneny trochu nestastne ze zakryva aj potencionalny priestor na kick paku.
Nie je vidno ani ci SLR ma vobec v bloku zaslepenu dierku pre vstup byvalej kickpaky.
Skoda , chcem SLR na prestavbu a hodilo by sa mi mat nozny starter.
Teraz neviem ci sa mam poohlidanut po niecom inom , enduro po od roku 90, vzduchom chladene, s kickom aj elektro alebo len s kickom. Pravdepodobne Xtcko je take akurat ze ma v predu inu vidlu aj koleso ako SLR a ta sa mi prave presne hodi do planov.
Prosim Vas , viete mi povedat aky ma priemer krk riadenia na NX/SLR ?
Teda ci by napriklad predna vidla aj s kolesom z SLR sla nahodit napriklad na XT ?

galgs - vela stastia pri prerabke, daj info ci to vyslo

Re: Kickstart dorabka

PříspěvekNapsal: sobota 04 únor 2012, 13:25
od Kairis
me by taky pomerne dost zajimalo jak to vsechno dodelat...mam domika rok 96 jeste rd 02 a hraju si s myslenkou si kickstart dodelat..jen vazne netusim co k tomu..

Re: Kickstart / nakopávačka dodělání / dorábka

PříspěvekNapsal: neděle 19 březen 2017, 23:14
od baklajz
Mně se doplnit motor o nakopávačku podařilo. Měl jsem asi tu nejjednoduší alternativu - nacpat to do ročníku 1991 RD02E. Ani jsem to vlastně neměl v plánu, ale sháněl jsem hlavu a přišla nabídka - dva motory po smrti. Šel jsem do toho s tím,že z nich snad něco dobrýho vykuchám. Jeden byl s nakopávačkou, ale nemůžu říct co to bylo za typ, protože měl vybroušený číslo. Myslim, že to byl asi fakt ten první 88/89, že to nebylo doplněný.
Trochu jsem to pofotil, snad vám ostatním to trochu pomůže. Akorát nikde nemůžu najít fotku toho pr. víka s dírou, jehlovým ložiskem a guferem. Ňákej šotek úřadoval.
Postupně jsem ten st. motor rozdělával a porovnával s mým. Všechno bylo v karterech už připravený, vystružená díra pro hřídel a pod ní dva závity pro (jak to nazvat?) zarážku, co vysouvá startovací segment a drží zároveň předpětí vratné pružiny segmentu. Žádný jiný rozdíl v karterech. Víko taky pasuje.

1194

Tak po sem všechno dobrý - ALE , "mezikolečko" (mezi segmentem a spojkou), co je na výstupní hřídely převodovky je na futru a ta hřídel má pro to futro broušený - MENŠÍ průměr a dirku pro mazání.

119111921193

Proměřil jsem obě hřídele i kolečka a opravdu jediný rozdíl je v tom malém průměru na konci.

119511961197

Takhle vypadá rozložený ten segment. Možná že je stejný na staré XL.

1198

A ještě jedna drobnost. Jasně, že jsem to po složení hned chtěl NAŠLÁPNOUT, ale musel jsem to o nějaký čas odložit. Pravá stupačka je na ročníku 91 už užší a tak ještě drobná úprava.

11991200
12011202

To je ode mě vše co vím, jestli to půjde i s novějšími modely nemůžu říct. Žádný novější motor jsem rozhozený neviděl. Ani nevím, jaké během let byly úpravy motorů, nebo převodovek. Já jsem zatíženej na ten první model dominátora, mám ho nejradši a nejvíc se mi líbí.
Musím na závěr říct, že mít nakopávačku je opravdu fajn. Dřív jsem měl trochu starosti v zimě natočit při teplotách kolem 0°C a při úplně prochladlým motoru. Občas jsem vyšťavil baterku a musel roztlačovat. Teď už ne... :D

Re: Kickstart / nakopávačka dodělání / dorábka

PříspěvekNapsal: pondělí 20 březen 2017, 13:04
od rastakvajanasta
Perfektní dokumentace :hura: děkujeme.