Dobrá identifikace jestli hází jiskru je, že při startování ti nepatrně poskakuje ručička otáčkoměru.
A co se týče toho poklesu otáčkoměru, mě se stávalo že jsem jel chtěl jsem bliknout dálkovýmá a v tom momentu motor cuknul a otáčkoměr spadnul na vtřinu o 500-1000ot dolu. Pak mi to blblo že v pohodě jsem nastartoval, ale při zařazení zdechnul. Pak už mi nefungovalo nic, blinkry světla, prostě to bylo hluchý .....jo a mezi tím mi odešel regulátor dobíjení, ukazovalo mi to nějakých 11v a při přidání to ještěkleslo.... pozval jsem si kámoše elektrikáře, celýho domouše jsme odstrojili a proměřovali drát po drátku a nakonec to bylo špatně vodící kostrou, jelikož byla přidělaná na rámu kde byla barva, takže jsem barvu obrousil a všechno fungovalo jako hodinky
.....a když už jsem to měl ropzebraný tak jsem vyčistil všechny vypínače, jelikož do ovládání blinkrů a světel dávali nějakou vazelínu a ta dělá neplechu + jsem přešel všechy kontakty a spoje, prostříkal a jezdil dál.