Čau lidi jsem si to tu čet ještě jednou, a jelikož sem to včera dělal,tak mam par věcí . Dekuji Seržimu za popis ale moc sem si sním nepomohl páč, já rok 99 mam úplně jiný kolečko vačky mam 2 risky Out mam směrem ke karbeci, a nepřišel jsem nato jak jak rozebrat napínák.Takže jsem si poradil s pomocí druhé osoby, ale fakt nej peklo je když vám to spadne dolu to vás fakt naštve.Zítra dam motor do rámu,(praskli mi 2 šrouby jeden sem odvrtával !!)a stou krytkou ventilu,opravdu to jde když sundáte jen dva křížoví šroubky na karbecu a kousek postrčíte lanka, ja sem to tak dostal v pohodě a s tím položením na rám ,,Me se to fakt nepodařilo
" A pak sem ho rovnou vyndal.Fotky sem chtěl dělat ale když sem to viděl tak by byli stejně celkem k ničemu,nevím jestli jeto snadný me to přišlo jednoduchý ale musí člověk mít pevný nervi.a vedet jak nato!!!začátek je že si nastavíte ventily na písmeno T jako při štelovaní ventilů,pak sundáte a odkryjete ventily pak rozeberete řetízek na starej namontujete novej a protočíte na novej pak si dáte vačku na vodorovnou (když se posune) a napínák dáte za vodítko(k povolení tlaku si vyšroubujte ten šroub co tam je videt u toho napínáku,pak je tlak únosný, až to budete skládat tak si tam kombinačkami směrem otáčení doprava nastavte díru kde je vidět zavit a našroubujte si a dotáhnete šroubek)řetěz natáhnete přes zuby na kolečko(vačky) a zkontrolujete jestli mate písmeno T na druhé straně a vačku na vodorovnou s hlavou(rysky) a musí vám teď na kolečku chybět jen spojka kterou tam už jen vsunete s plíškami(co jsou k ty spojce) a zaklepem a novej me tam drží jak přibitej proti tomu starýmu!!
Starej šel vžita povitrahnout nahoru dolu tenhle už tak nejde.
Nos nad po takoví praci motor ješte pojede(me ) Jinak kdo si nato netroufne tak je lepší dat to do nejakyho servisu pač to neni až tak strašne jednoduchy jk to zní.Ale jeto jen muj nazor nikomu ho nenutim