Takže jak už bylo avizováno jinde,proběhla u mě výměna zadního tlumiče.
Ani nevím kdy a jak mi vytekl,páč se to najednou objevilo,ale žádnou louži jsem nenašel.
Ale do práce.
Pro mě to byla náročná operace,páč jsem zvolil jiný tlumič než na NX,a to z Kawasaki ZXR 750,sehnán na Altmanmoto u Slaného za 1500,-Kč.Má i útlum(?)nebo co to je.Zezdola na tlumiči je kolečko se čtyřmi stupni nastavení.
Ovšem má jiné díry na šrouby a to pr.12mm.Jinak je asi o 1 cm delší a na průměr je stejný.
Vyndat starý tlumič je takzvaně porod a kdo to dělal,dá mi za pravdu.
Vyndal jsem tedy oba výfuky(z čehož jsem si jeden zlomil,byl už načatý),vyndal karbec,nádrž-prostě všechno to smetí co je na rámu,povolil airbox a vysunul ho co nejvíc to dráty dovolily.
Pak následovalo povolení šroubu a vyjmutí starého tlumiče.
Následuje provrtání díry na prům.12(páč Kawasaki má díry 12mm) a nasazení nového tlumiče.Tady se ukázalo ještě více potřeba mít prostor pod airboxem aby se dal utáhnout šroub s větší hlavou.
Následuje další provrtání dolního držáku taktéž na 12mm.Tady pozor-je potřeba mít prodloužený vrták,páč se tam lze dostat jen z jedné strany,z druhé strany vadí držák stojánku.
Do přepákování jsem si nechal udělat bronzová pouzdra.
No a v motce to vypadá takhle:
Po xkilometrech s prázdným tlumičem je to jízda jak na jiném stroji.Ještě v týdnu budu testovat zatáčky u Řevnic a s bytnou za zády.