Stránka 1 z 2
Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
pondělí 10 březen 2014, 11:24
od kiznoh
Čau,
asi potřebuju poradit.
Je příruba mezi karburátorem stejná u nx500 jako u nx650? Ty motorky jsou na chlup ve všem stejný, jediný co maj jiný je volikost válce motoru, tak právě dumám, jestli když budu chtít z toho svýho vyndat škrtící přírubu a budu tam chtít dát tu normální otevřenou, tak jestli když koupím klasicky tu co máte všichni 16211-MAN-620 tak jestli bude pasovat...
někdo zkušenost? někdo něco zaslechl? Abych ji nekoupil, a pak nezjistil že mám smolíčka...
dík chlapi
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
pondělí 10 březen 2014, 14:04
od Alfik
Alonzo má pětibábu,ten by to mohl vědět.(ale Fernando Alonzo)
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
úterý 11 březen 2014, 01:34
od kozzy
Původně sem chtěl napsat že to bude stejný, ale pak sem letmo hodil to číslo dílu do pana gooogla a doklikal jsem se sem
http://www.bike-parts-honda.com/honda-moto-model-NX-500-1999.html Nevím jakej máš ročník ale zdá se, že se 500 v tomto dílu liší od 650.
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
úterý 11 březen 2014, 23:15
od kiznoh
Dík Kozzy.
Musím přiznat, že tu stránku jsem neznal a prohlíd jí pod lupou. Ale jasno se mi teda neudělalo
Já mám domíka 1996.
Zjistil jsem třeba, že některý domíci 650 rv 96 mají tu vaší přírubu co končí číslem 620, ale ne všechny. Některý 650 maj v dílech uvedenou tu ,,mojí'' co končí číslem 760.
A jsem přesvědčen, že kdo máte nx650 tak byste šáhli po tý 620 a že by nepasovala by vás ani nenapadlo, takže by ty díly nemusely bejt moc rozdílný ne?
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
středa 12 březen 2014, 02:07
od kozzy
Různý příruby jsou nejspíš daný trhem, pro kterej byl danej Doncek původně určenej, stejně jako třeba "ekoventil". Podle toho jak přísné hlukové/ emisní/ výkonnostní limity musel Domík v dané zemi plnit měl přírubu buď takovou nebo makovou nebo se zrovna narodil jako NX 500. Podle mě budou ty díly hodně podobný. Dokonce bych řek, že půjde namontovat kterákoliv příruba na libovolnej motor, a budou se lišit jen "průchodností", a ve výsledku budou mít možná nepatrný vliv na výkon.
Ale osobní zkušenost s tím nemám, a tudíž životní úspory bych na to nevsadil. Bohužel víc ti s tím asi nepomůžu.
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
pátek 14 březen 2014, 00:43
od skicák
Nevím jestli Ti pomůžu, ale mám dva dominátory a mezi rokem 88 a rokem 96 je rozdíl v přírubě a trochu i v rámu s dírou pro karbec, takže bez úprav to nezaměníš
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
pondělí 17 březen 2014, 00:39
od kiznoh
Díky všem kdo se snažili odpovědět... je to asi 50 na 50....
Ještě mě napadá, když vyměním přírubu za širší, je třeba nějak hodně seřizovat motor?
Nebo to na seřízení nemá vliv a bude to mít jen lepší tah? Jestli už někdo odškrcoval...
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
úterý 18 březen 2014, 08:27
od Standa
Toho se vůbec nemusíš bát, pokud je škrcenej na přírubě, tak v karburátoru bude asi malinko bohatší směs, a jelikož jsou dominátory od výroby chudí, budeš mít teoreticky optimálně nalazeno
Za mne určitě přírubu vyměnit
Ps :taky tu někdo dával fotky, na kterých tu škrcenou přírubu uvnitř vyfrézoval, také cesta..
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
pátek 28 březen 2014, 12:13
od kiznoh
Tak to je dobrá zpráva.
Jinak jedinou přírubu, kterou jsem sehnal, je trochu prasklá, chce za ní 200.- pán z motoboardelu... myslíte, že je to blbost? Šlo by to slepit... foto:
Originál stojí 1600.-
Dovolil jsem si lehce upravit-moderátor Alfik
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
pátek 28 březen 2014, 12:37
od Alfik
Slepit čím?Tam by bylo asi potřeba speciální lepidlo,páč za A)je tam dost velký pohyb,takže co tam nalepíš,může prasknout,pokud to není dostatečně pružné.Za B)zevnitř je zase benzínové prostředí a to ne každé lepidlo vydrží.Za C)pokud je to jen povrchová trhlina,není to tak velký problém.Navíc je to v tom nejblbějším místě příruby.Bohužel zrovna tudy prochází ten šroub,takže nic tlustého tam nelze dát.Za 200,-Kč bych jí vzal taky.(Až budu mít venku karbec,nafotím,jak jsem to zbastlil já.)
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
pátek 28 březen 2014, 12:43
od Standa
Honzo, rozhodně nekupuj prasklou, škoda práce, buť prodej tu škrcenou a kup klasiku, nebo tu škrcenou zevnitř vyfrézuj, fréza do vrtačky cca 120kč. (lépe ale upnout na frézce)
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
středa 10 prosinec 2014, 13:52
od MMartin
Zdravím všechny. Mám stejný problém s přírubou. Ted to řeším. Sehnat novou se mi jeví jako nemožný. Nikde jí nemají a na 650 má asi větší průměr. Pokud máte info o tom, kde jí sehnat..sem s tím. Jo a lepení nemá smysl, nedrží to. Díky a mějte se.
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
neděle 14 červen 2015, 13:38
od benecafe
Ahoj, jsem tu nový-všechno jsem řádně pročetl, ale na moji otázku jsem odpověď nedostal..., tak se ptám zde:
Kde sehnat těsnění pod hlavu na Honda Dominator NX500 ? Ve všech shopech nabízí pouze díly na NX650, předpokládám, že zrovna těsnění pod hlavou bude kvůli vrtání jiné. Doporučíte nějaký zdroj, nebo je potřeba to objednat u orig. dealera Honda ?
Díky za odpověď.
Martin
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
úterý 17 listopad 2015, 21:56
od blazin
Ahoj, od soboty jsem majitelem
, NX 500 r.v.1993 a urcite se chci podivat, zda je ta priruba s restrikci(na 95% asi ano) poradte jak je nejlpesi se k tomu dostat- Co jsem se dival, tak asi vyndat celou bednu co je airbox a baterka, pak vyndat karbec a pak teprve povolim tu trojhranou prirubu...nebo myslite ze to jde i jednoduseji? me tam prijde malo mista a ta guma bude tvrda abych ji jako vyhnul a vyndal ven....Diky za info kdo vyndaval...
Re: Příruba mezi válcem a karbecem pro NX500
Napsal:
čtvrtek 19 listopad 2015, 21:36
od peca
DEMONTÁŽ KARBURÁTORU (vůli Hledání
)
Zdar. Nevim esi to bude na 500 stejny ale na 650 vytahuju karbec tak že zhodím sedlo a nádrž, povolím objímku od airboxu, (oddělám bovdeny). Tu gumu do airboxu promáčknu dosebe a vstrčím do airboxu (je ju lepší nahřít třeba fénem aby změkla). Karb pak vytahnu tů vrchní dírů mezi rámem a airboxem. Je to trošku ježek v kleci ale jeví se ně to jako nejpohodlnější způsob.
Při montáži té gumy musíš pak dávat pozor aby dobře dosedla do té drážky a byla dobře otočená (myslím že je tam důle taký zobáček). Já si tu drážku máznu lehce vazelinků a pak gumu prstama přes airbox usadím.
Zlom vaz.