Ventily

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Ventily

Příspěvekod Pecold » pondělí 04 prosinec 2006, 14:44

Dle servisní knížky se má vůle ventilů štelovat po 3000 km. Děláte to ? S klasickýma měrka to moc dobře nejde. Nehledě na to, že vůle tam mají být 0,1 a 0,12 mm a 0,12 na měrkách není.
Naposledy upravil Pecold dne úterý 05 prosinec 2006, 07:21, celkově upraveno 2
Pecold
 
Příspěvky: 50
Registrován: pondělí 28 srpen 2006, 11:07
Bydliště: Meziboří, Strážek

ventily

Příspěvekod milínnx » pondělí 04 prosinec 2006, 20:34

tak často to potřeba není.Já jsem si sehnal od nástojařů z práce podkládací plech 0,12mm.
milínnx
 

Příspěvekod VApik » úterý 05 prosinec 2006, 13:41

Seřizuju co 6000tis taky podkladaci merkou
VApik
 

Příspěvekod Vagi » pondělí 29 leden 2007, 21:18

Prosím poradte jak se seřizujou ventily nevým vubec jak děkuji za radu
Uživatelský avatar
Vagi
 
Příspěvky: 32
Registrován: pondělí 08 leden 2007, 16:08
Bydliště: Žamberk okr.UO

Nastavenie ventilov

Příspěvekod serzino » neděle 18 únor 2007, 10:56

Odmontujes bocne kryty,sedlo,nadrz.Demontujes styri gulate krytky z vika hlavy myslim kluc 24.Odmontujes dve krytky na zapalovani myslim imbus 10 na stredovej a imbus 6 na vrchnej krytke.Do otvoru po strednej krytke vlozis golu orech 17 a budes otacat az kym v otvore po vrchnej krytke neuvidis pismeno T.Toto je spravna poloha na nastavenie ventilov.Pozor ventili nesmí strihat inak treba otocit klukou este o jednu otacku.Cez otvory na viku hlavy uz jednoducho nastavis volu ventilov pomocou sparovych mierok.Povolis maticu a otacas srobovakom bud do lava ,alebo do prava az kym nenastavis spravnu volu a potom maticu utiahni.Pozor vola musi byt spravna aj po utiahnuti matky.Dva ventily pri karbeci su sacie, dva pri vyfuku su vyfukove.Nakoniec zlozis a jazdis. :D
Uživatelský avatar
serzino
 
Příspěvky: 27
Registrován: sobota 17 únor 2007, 20:56
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod steag » sobota 24 únor 2007, 16:41

Cus lidi delal sem ventily a narazil jsem na vec co me zaskočila,ma byt olej v prostoru co je pismeno T a jak sem pochopil z manualu je tam kolo ke starteru a alternator civka.???je to normalní???
:?
steag
 

Příspěvekod serzino » neděle 25 únor 2007, 10:02

Su tam ciarky na kontrolu predstihu.Olej tam ma byt,je to v poriadku. :)
Uživatelský avatar
serzino
 
Příspěvky: 27
Registrován: sobota 17 únor 2007, 20:56
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod steag » neděle 25 únor 2007, 10:32

Dikys,to me totiž zaskočilo protože si o tom nepsal a v servisce sem na to taky nenarazil a mel sem dojem že tam je GUFFERO ,,Simering".To mi ale spadl šutrak ze srce to vám teda povim.Takže dikys. :D
steag
 

Příspěvekod MILA » neděle 25 únor 2007, 16:41

Tak se mi to nedaří. Našteluju je a když nastartuju je to pořad strašnej rachot. A eště sem urval závit na krytce ventilu. Špatnej den
MILA
 

Příspěvekod Standa » pondělí 26 únor 2007, 19:33

šteloval jsi když ventily stříhaly! (měl jsi ještě jednou otočit dokola na písmeno T)
Uživatelský avatar
Standa
Site Admin
 
Příspěvky: 571
Obrázky: 138
Registrován: pátek 02 únor 2007, 07:55
Bydliště: Jižní Plzeňsko

Příspěvekod serzino » pondělí 26 únor 2007, 20:04

Podla toho co si napisal,usudzujem,ze si nastavil ventili sice na Bode T ,ale ti si mal otocit klukou este o jednu otacku na pismeno T.Kluka ma polovicny pocet zubov,ako kolesso vacky.S toho usudzujem,ze by si mal mat na jednom ventile velmi velku volu .Je to tak?Ty si ju vymedzil a teraz ti ventil nataza o piest. :)
Uživatelský avatar
serzino
 
Příspěvky: 27
Registrován: sobota 17 únor 2007, 20:56
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod MILA » úterý 27 únor 2007, 17:07

Už sem na to přišel. Sem blbec. Samozřejmě sem je šteloval když střihali.
Díky za rady. Mimochodem ta krytka na ventil stoji 420 Kč
MILA
 

Příspěvekod serzino » úterý 27 únor 2007, 18:54

Nemas zac.Inak ta krytka je dost palka na taku malickost.Pre tvoj klud duse ,poznam dvoch ludi co tu krytku utrhli.Nechapem sice ako ,ale podarilo sa. :D
Uživatelský avatar
serzino
 
Příspěvky: 27
Registrován: sobota 17 únor 2007, 20:56
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Vondri » sobota 03 březen 2007, 11:45

nechápeš jak????já taky ne při prvním štelování ventilů sem ji chtěl povolit ale nešla tak sem za to vzal a praskl na ní závit
Vondri
 
Příspěvky: 116
Registrován: neděle 15 říjen 2006, 19:00
Bydliště: nedaleko Žďáru nad Sázavou

Příspěvekod steag » pátek 04 květen 2007, 20:32

Při štelovaní,nevšiml si někdo jak dou ty vahadla???Ja sem si vším že chvilku de jedna strana vejfukovejch dřív pak se obě v bode
T zastaví a zas de napřed.Děla vám to taky???Nebo se mi zas
něco vys.... už me tato motorka fakt nebaví moc to nejede a furt
to neni to cobych čekal max rychlost 140 i s menší rozetou proste
už hledám co by to mohlo být,komprese je 5,5 Kpa což je taky min
než bych čekla :evil:
steag
 

Další

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron