Ventily

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Re: Ventily

Příspěvekod Pruduch » neděle 10 říjen 2010, 14:30

Osobně bych ventily kontroloval mezi 10-20tkm, nebo jednou až dvakrát ročně podle intenzity ježdění. 6.000 mi přijde jako zbytečnej alibismus, nekontrolovat vůbec asi taky není ideální...
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Re: Ventily

Příspěvekod task » středa 12 leden 2011, 10:56

Chtěl bych změřit kompresi?? :)
Nevíte kolik by měla být ??? :oops:
A jak doma na to vyrobyt měřák????
Máte stim někdo zkušenost????
Uživatelský avatar
task
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 365
Obrázky: 11
Registrován: úterý 28 listopad 2006, 21:26

Re: Ventily

Příspěvekod Pruduch » středa 12 leden 2011, 16:00

Stačí nabastlit pneumanometr na starou svíčku. Například vyrazit elektrodu a nasadit na porcelán hadičku, nebo vytočit a zaletovat vložku do kovový části svíčky, prostě jakkoli propojit spalovací prostor s manometrem přes původní závit svíčky (aby zůstala zhruba stejná velikost spalovacího prostoru). Chce to manometr u kterýho ručička ukáže nejvyšší hodnotu a zůstane "viset". Pak stačí párkrát zatočit startérem. Tlak by měl být uveden někde v servisním manuálu, v ideálním případě (teoreticky) bude stejnej jako kompresní poměr, tedy něco kolem 10 by oko. V praxi odhadem tipuju že by měl být kolem 8-9 bar u zdravýho motoru, ale střílím od boku, nechce se mi to hledat. Hadici mezi manometrem a svíčkoadaptérem nedělat moc tlustou ani dlouhou kvůli mrtvému objemu. I když je fakt, že u takhle velkýho motoru ten mrtvej objem nebude hrát skoro roli, existujou i manometry jen s trubkou s kusem konický gumy na konci který se jen přidrží v díře místo svíčky...
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Re: Ventily

Příspěvekod kajlak » středa 12 leden 2011, 17:01

tak kompresni pomer je uvaden 8,3:1 ,ale ty musis obejit dekompresor,jelikoz pri toceni zustava prece jeden ventil porad pootevreny :D
Uživatelský avatar
kajlak
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 275
Obrázky: 5
Registrován: neděle 26 duben 2009, 19:19
Bydliště: mladec

Re: Ventily

Příspěvekod Pruduch » středa 12 leden 2011, 19:32

Nojo, pravda, na dekompresor jsem zapomněl.... pardón :wink: .
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Re: Ventily

Příspěvekod praporčík » středa 12 leden 2011, 19:54

Se ff tom nějak šťouráte...obejít dekompresor.tlaky....proč?Naco?? žere nežere olej jak a kolik jede nejde :-)Pánové máme starý krámy takže na Dakar to nejni....jezděte :D
Nová z toho stejně nebude....jak to bylo v básníkách?????A nechcete změřit tlak babičko?....Dokavaď dědeček nevěděl jakej měl tlak byl zdravej...... :teacher: :hura: :hura: :D
praporčík
 
Příspěvky: 325
Registrován: pondělí 10 září 2007, 20:14
Bydliště: u Plzně

Re: Ventily

Příspěvekod kajlak » středa 12 leden 2011, 20:20

ja bych se taky vyprd na mereni,dokud to jede a tahne to prece a nezere extra oleje nebo nemlati v tom tak bych to nejak neresil :lol:
Uživatelský avatar
kajlak
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 275
Obrázky: 5
Registrován: neděle 26 duben 2009, 19:19
Bydliště: mladec

Re: Ventily

Příspěvekod praporčík » středa 12 leden 2011, 20:41

Tak tak.... :_OK: :teacher:
praporčík
 
Příspěvky: 325
Registrován: pondělí 10 září 2007, 20:14
Bydliště: u Plzně

Re: Ventily

Příspěvekod Pruduch » středa 12 leden 2011, 22:17

Taky souhlasím, komprese pokud nežere motor olej není zase tak důležitá, běžně běhaj motory který při protočení rukou skoro nemaj kompresi, ale za chodu ten tlak nikdy nestačí tak rychle utéct.
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Re: Ventily

Příspěvekod Alfik » neděle 16 leden 2011, 14:53

Chlapci,je vidět že ta zima z vás dělá mechaniky a ne jezdce.Prdněte na to a řiďte se úslovím z básníků,který tu už někdo použil. :D
Uživatelský avatar
Alfik
Moderátor
 
Příspěvky: 857
Obrázky: 1
Registrován: úterý 16 září 2008, 13:10
Bydliště: okolí Knína

Re: Ventily

Příspěvekod andrew.rk » neděle 18 září 2011, 15:55

zdravím, teraz dohladnú dobu chcem štelovať ventily tak som sa dobre dočítal ?
sacie ventily 0,10 mm
výfukové ventily 0,12mm
(Ověřená informace)
andrew.rk
 
Příspěvky: 66
Registrován: úterý 07 červen 2011, 21:22
Bydliště: Ružomberok, Slovensko

Re: Ventily

Příspěvekod Mekin » pondělí 03 březen 2014, 19:42

Čus borci pisemná dokumetace k seřízení ještě setrvává dá se říct že jsem odsud dost pochytil ale nenašel jsem už žádné existující fotky , tedy rád bych se dozvěděl za kterým imbusem mám hledat značku ,, T ,,, a potom na jakou stranu mám otáčer zadním kolem přez rychlostní stupeň, aby to bylo do leva - tedy po směru jízdy nebo na zpět díky , Michal ;-)
Mekin
 
Příspěvky: 7
Obrázky: 0
Registrován: sobota 01 červen 2013, 14:06
Bydliště: Zeleneč Praha východ

Re: Ventily

Příspěvekod JOSKAA » pondělí 03 březen 2014, 21:39

Tady máš návod s obrázky, je na motor z FMX (nastavování je stejný).
Word
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/xErwUUbe/honda-fmx-650-serizeni-vule-ventilu-docx

a v pdf
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/xemANNTk/honda-fmx-650-serizeni-vule-ventilu-pdf
JOSKAA
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtvrtek 11 březen 2010, 22:37

Re: Ventily

Příspěvekod Mekin » středa 05 březen 2014, 03:28

Super díky moc, teť už bych to měl zvládnout ;-) k dokonalosti mi už chybí jen venkovní teplota do bytu se s motorkou bohužel nedostanu :)
Mekin
 
Příspěvky: 7
Obrázky: 0
Registrován: sobota 01 červen 2013, 14:06
Bydliště: Zeleneč Praha východ

Re: Ventily

Příspěvekod jakre280 » středa 05 březen 2014, 10:20

Já jsem se ted pustil do opravy valce a hlavy, takže vybrus, pistní sada, gufera na ventily a chtěl bychzabrousit sedla ventilů, jenze z manualu nechápu jakej úhel ty sedla mají, a dál bych se chtěl zeptat jaký gufera na ventily koupit. Dik. :)
Uživatelský avatar
jakre280
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 84
Obrázky: 1
Registrován: pátek 06 březen 2009, 08:30
Bydliště: u Mor. Krumlova

PředchozíDalší

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron