Ventily

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Příspěvekod Standa » sobota 05 květen 2007, 10:33

Nic si z toho nedělej taky mi jde jeden vyfukovy dřív nejdřív sem si řikal jestli nemam ruplou pružinu ale šlape vpoho tak to tak asi má být...
Jinak maximálku mam 155 ve dvou lidech... a hodně záleží na vyštelované směsi. Jinak neni to žádné ostré enduro tak od toho nemužeš čekat zázraky..
Uživatelský avatar
Standa
Site Admin
 
Příspěvky: 571
Obrázky: 138
Registrován: pátek 02 únor 2007, 07:55
Bydliště: Jižní Plzeňsko

seřízení ventilů

Příspěvekod Martin Novotný » pátek 09 listopad 2007, 13:30

musíte nastavit horní úvrať, zkusit jestli mají ventily nejakou vůli, když ne tak otočit ještě jednou dokola až na rysku (T), pak udělejte sací 0,10 a výfukové volnější 0,10 nesmí tam jít 0,15 nebo velmi stuha. Pozor na pravý výfukoví ventil je na něm automatický dekompresor kvůli startu, ten sežizujte pečlivě a sledujte přesně rysku (T) jinak ho neseřídíte a pak klepe. Hodně štestí a nervů přeje Martin
PS: až budete utahovat ucpávky opatrně je to hliník!!!!! :D
Martin Novotný
 

Příspěvekod lukajd87 » neděle 03 únor 2008, 14:10

Nazdarte! Domína sem koupil před tejden a celýho sem rozebral a ventily sem taky řešil, někde sem ale stáhnul anglickej návod a tam bylo že vůle na sání má bejt 0,01-0,03 a na vejfuku myslím 0,015 až 0,055. ano vidíte správně na setiny mm ne desetiny, taky sem se tomu divil. Jelikož nemám takový měrky tak sem vše měřil na 0,05 takže z vašich zkušeností soudím že vše budu muset předělat, co?
Uživatelský avatar
lukajd87
 
Příspěvky: 34
Registrován: středa 30 leden 2008, 14:06
Bydliště: Kladno

Příspěvekod rastakvajanasta » neděle 03 únor 2008, 14:52

lukajd87>> Tos naštudoval fakt nějaký divný hodnoty :shock: Správně je to: sání 0,10 a výfuk 0,12 :!:
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 878
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Příspěvekod mauro » neděle 03 únor 2008, 17:07

no to teda budeš muset předělat, protože s 5 stovkama to je zralý na podpálení, správně to je, jak napsal rastakvajanasta.
Tipnul bych si, že ty hodnoty cos našel, jsou vůle ventilů ve vodítkách.
mauro
 
Příspěvky: 26
Registrován: pondělí 24 září 2007, 22:25
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod lukajd87 » úterý 05 únor 2008, 12:38

no jasný že sem to předělal. teď ale řeším jinej problém po ujetí cca kilometru to chcípne jak když dojde benzín nebo se odpojí elektrika, benzím tam je elektriku sem kontroloval.
Uživatelský avatar
lukajd87
 
Příspěvky: 34
Registrován: středa 30 leden 2008, 14:06
Bydliště: Kladno

Příspěvekod task » pondělí 03 březen 2008, 20:37

Budu seřizovat vůli ventilů , na co bych si mněl dát ještě bacha????
Mymo toho co tu bylo napsáno????
Uživatelský avatar
task
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 366
Obrázky: 11
Registrován: úterý 28 listopad 2006, 21:26

Příspěvekod mauro » pondělí 03 březen 2008, 21:03

no snad už jen na starýho Zacha :D
mauro
 
Příspěvky: 26
Registrován: pondělí 24 září 2007, 22:25
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Renegade » středa 26 březen 2008, 08:54

Ventilové měrky 0,1 a 0,12 se dají koupit buď jako pásmo, nebo sada.
Sadu najdete zde:

0,02- 0,2mm - http://obchod.kinex.cz/scripts/podrobnosti.php?IDZ=9695
0,1 - 1mm - http://obchod.kinex.cz/scripts/podrobnosti.php?IDZ=9696

Mějte se lidičky 8)
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Příspěvekod task » neděle 18 květen 2008, 19:22

Tak jsem dneska seřídil ventily.
Projel a mohu říct že to je poznat.Klidný a pohodový chod motoru bez chcípání.
Pohoda :lol:
jinák vyučen mechanik-opravář
Uživatelský avatar
task
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 366
Obrázky: 11
Registrován: úterý 28 listopad 2006, 21:26

Směr otáčení

Příspěvekod Renegade » pondělí 11 srpen 2008, 17:49

Čus motorkáři.
Teď mě tak napadá když šteluju ventily. Na jakou stranu se má otáčet abych vymezil vůli? Docela zásadní otázka, ale nikde žádná odpověd. Díky.
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Otáčení

Příspěvekod Renegade » pondělí 11 srpen 2008, 19:02

Tak už jsem to zjistil.. brnkl jsem o startér - otáčí se do leva.
:D
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

dekopresor

Příspěvekod stepan.6 » středa 11 únor 2009, 11:30

Čau, seřizoval sem ventily vše šlo dobře ale nevím si rady na tom ventilu co je na něm dekompresor tak když otáčím motorem do leva tak jde dřív a lehce jakoby cvakne a když na něm držím prst je cítit male jakoby škubnuti děla to ten dekompresor ventily jsou seštelované správně byl trochu rozhozený jen jeden sací. Jinak po nastartování nic slyšet není že by něco klapalo tak nevím zda to je pořádku či nikoliv. PS: jen tak se mi sundávat hlava nechce motor jede táhne a při jízdě i volnoběhu necvaká aspoň nic neslyším.
Uživatelský avatar
stepan.6
 
Příspěvky: 104
Registrován: sobota 02 únor 2008, 14:34
Bydliště: Praha

Příspěvekod Renegade » středa 11 únor 2009, 12:28

To je správně.. ventil musí cvaknout, jinak ho nepošteluješ... to cvaknutí je vypnutí dekompresoru...
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Příspěvekod stepan.6 » středa 11 únor 2009, 15:51

uf tak to sem si odychl dikes :idea: :D
Uživatelský avatar
stepan.6
 
Příspěvky: 104
Registrován: sobota 02 únor 2008, 14:34
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků