Stránka 1 z 5

Ventily

PříspěvekNapsal: pondělí 04 prosinec 2006, 14:44
od Pecold
Dle servisní knížky se má vůle ventilů štelovat po 3000 km. Děláte to ? S klasickýma měrka to moc dobře nejde. Nehledě na to, že vůle tam mají být 0,1 a 0,12 mm a 0,12 na měrkách není.

ventily

PříspěvekNapsal: pondělí 04 prosinec 2006, 20:34
od milínnx
tak často to potřeba není.Já jsem si sehnal od nástojařů z práce podkládací plech 0,12mm.

PříspěvekNapsal: úterý 05 prosinec 2006, 13:41
od VApik
Seřizuju co 6000tis taky podkladaci merkou

PříspěvekNapsal: pondělí 29 leden 2007, 21:18
od Vagi
Prosím poradte jak se seřizujou ventily nevým vubec jak děkuji za radu

Nastavenie ventilov

PříspěvekNapsal: neděle 18 únor 2007, 10:56
od serzino
Odmontujes bocne kryty,sedlo,nadrz.Demontujes styri gulate krytky z vika hlavy myslim kluc 24.Odmontujes dve krytky na zapalovani myslim imbus 10 na stredovej a imbus 6 na vrchnej krytke.Do otvoru po strednej krytke vlozis golu orech 17 a budes otacat az kym v otvore po vrchnej krytke neuvidis pismeno T.Toto je spravna poloha na nastavenie ventilov.Pozor ventili nesmí strihat inak treba otocit klukou este o jednu otacku.Cez otvory na viku hlavy uz jednoducho nastavis volu ventilov pomocou sparovych mierok.Povolis maticu a otacas srobovakom bud do lava ,alebo do prava az kym nenastavis spravnu volu a potom maticu utiahni.Pozor vola musi byt spravna aj po utiahnuti matky.Dva ventily pri karbeci su sacie, dva pri vyfuku su vyfukove.Nakoniec zlozis a jazdis. :D

PříspěvekNapsal: sobota 24 únor 2007, 16:41
od steag
Cus lidi delal sem ventily a narazil jsem na vec co me zaskočila,ma byt olej v prostoru co je pismeno T a jak sem pochopil z manualu je tam kolo ke starteru a alternator civka.???je to normalní???
:?

PříspěvekNapsal: neděle 25 únor 2007, 10:02
od serzino
Su tam ciarky na kontrolu predstihu.Olej tam ma byt,je to v poriadku. :)

PříspěvekNapsal: neděle 25 únor 2007, 10:32
od steag
Dikys,to me totiž zaskočilo protože si o tom nepsal a v servisce sem na to taky nenarazil a mel sem dojem že tam je GUFFERO ,,Simering".To mi ale spadl šutrak ze srce to vám teda povim.Takže dikys. :D

PříspěvekNapsal: neděle 25 únor 2007, 16:41
od MILA
Tak se mi to nedaří. Našteluju je a když nastartuju je to pořad strašnej rachot. A eště sem urval závit na krytce ventilu. Špatnej den

PříspěvekNapsal: pondělí 26 únor 2007, 19:33
od Standa
šteloval jsi když ventily stříhaly! (měl jsi ještě jednou otočit dokola na písmeno T)

PříspěvekNapsal: pondělí 26 únor 2007, 20:04
od serzino
Podla toho co si napisal,usudzujem,ze si nastavil ventili sice na Bode T ,ale ti si mal otocit klukou este o jednu otacku na pismeno T.Kluka ma polovicny pocet zubov,ako kolesso vacky.S toho usudzujem,ze by si mal mat na jednom ventile velmi velku volu .Je to tak?Ty si ju vymedzil a teraz ti ventil nataza o piest. :)

PříspěvekNapsal: úterý 27 únor 2007, 17:07
od MILA
Už sem na to přišel. Sem blbec. Samozřejmě sem je šteloval když střihali.
Díky za rady. Mimochodem ta krytka na ventil stoji 420 Kč

PříspěvekNapsal: úterý 27 únor 2007, 18:54
od serzino
Nemas zac.Inak ta krytka je dost palka na taku malickost.Pre tvoj klud duse ,poznam dvoch ludi co tu krytku utrhli.Nechapem sice ako ,ale podarilo sa. :D

PříspěvekNapsal: sobota 03 březen 2007, 11:45
od Vondri
nechápeš jak????já taky ne při prvním štelování ventilů sem ji chtěl povolit ale nešla tak sem za to vzal a praskl na ní závit

PříspěvekNapsal: pátek 04 květen 2007, 20:32
od steag
Při štelovaní,nevšiml si někdo jak dou ty vahadla???Ja sem si vším že chvilku de jedna strana vejfukovejch dřív pak se obě v bode
T zastaví a zas de napřed.Děla vám to taky???Nebo se mi zas
něco vys.... už me tato motorka fakt nebaví moc to nejede a furt
to neni to cobych čekal max rychlost 140 i s menší rozetou proste
už hledám co by to mohlo být,komprese je 5,5 Kpa což je taky min
než bych čekla :evil: