Karburátor

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Re: Karburátor

Příspěvekod Bago » středa 19 květen 2010, 10:28

Taky mě napadlo osadit to karbecem s akcelerační pumpičkou - asi by to líp jelo - ale vybrat nějakej slušnej karbec bude makačka a sladit to s Domínem taky...
Uživatelský avatar
Bago
 
Příspěvky: 83
Registrován: čtvrtek 25 červen 2009, 18:21
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Karburátor

Příspěvekod kozzy » středa 19 květen 2010, 17:51

No nevim chlapci. Jinej karburátor... Mám pocit,že to bude honička tam nějakej jinej nalákat. A když se vám to povede, tak ho pak přetryskovávat, ladit... Než to naladíte, aby vám to alespoň nějak jezdilo (neřikám líp), tak bude sezóna v :-cenzura: . Osobně bych tam dal origo membránu (jedno jestli novou nebo jetou). Ale radši nelepenou, než pak jezdit a přemejšlet kdy mi zas ta guma prdne... :lol:
Uživatelský avatar
kozzy
 
Příspěvky: 229
Obrázky: 18
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 12:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Karburátor

Příspěvekod kajlak » středa 19 květen 2010, 20:09

treba stary trivalec suzuki gt 750-52kw a jeste myslim kawa 750h2 :D
Uživatelský avatar
kajlak
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 275
Obrázky: 5
Registrován: neděle 26 duben 2009, 19:19
Bydliště: mladec

Re: Karburátor

Příspěvekod petrpip » neděle 30 květen 2010, 01:33

Mám problém s poměrně vysokou spotřebou. Tento týden jsem namontoval menší trysku (150) a nechal dynojetovou jehlu. Filtr mám KN, takže je to víc otevřeny, než origo filtr, tudíž musím mít o něco víc směsí. Tu mám teď naladěnou tak akorát na červenou až bílou svíčku. Pořád mi to ale žere nějakých 6,5 l/100km a horko těžko se s tim dostanu na 150 km/h. Kdyby měl někdo nápad, pište pls.
Uživatelský avatar
petrpip
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 21 květen 2009, 08:54

Re: Karburátor

Příspěvekod pepiv » neděle 30 květen 2010, 08:38

Čau. To Ti teda nezávidím, tu spotřebu. Já to mám v originále a vlezu se pod 5 litrů. Pokud máš i otevřený laufy nezbyde, než to někomu svěřit na diagnostickou brzdu, doma se to trefit nedá.
Zase se potvrzuje, že originál je těžko vylepšitelný...
pepiv
 

Re: Karburátor

Příspěvekod petrpip » neděle 30 květen 2010, 10:49

jo, lauf mam Lazer Pro-duro.
Uživatelský avatar
petrpip
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 21 květen 2009, 08:54

Re: Karburátor

Příspěvekod petrpip » neděle 30 květen 2010, 10:53

Ale origo tryska a jehla se mi davat nechce. Pac by mi stejne zustal otevrenej filtr a vejfuk. Stejne bych si nepomohl. Můžu už zkusit jenom laborovat se směsí. ale bojim se, abych nedal moc chudou a nedělalo to neplechu.
Uživatelský avatar
petrpip
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 21 květen 2009, 08:54

Re: Karburátor

Příspěvekod kajlak » neděle 30 květen 2010, 12:24

a je tam nejaky rozdil s tou dinojet jehlou vubec?oproti tomu ze to vic zere? :D ja v tezkym terenu mam spotrebu cca 6,5-7 litru,oproti kamosovi na tt-r co ma asi 8 litru,kdyz jedu normal tak v klidu tech 5 litru,jinak rychleji ti to nepojede at delas co chces,zalezi jakej mas prevod,myslim ze 150km/h je dost prece ne?,a jak to jede s tou dinojet sadou vubec?muzes to trochu rozepsat?taky jsem o ni premyslel,ale par lidi me od toho odradilo a ze mam penize vrazit do jinych veci kdyz chci lepsi vykon u dominatora :lol:
Uživatelský avatar
kajlak
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 275
Obrázky: 5
Registrován: neděle 26 duben 2009, 19:19
Bydliště: mladec

Re: Karburátor

Příspěvekod petrpip » neděle 30 květen 2010, 22:41

No hele podle mě má dynojet smysl jenom s laďákem a sportovním filtrem. Moc rozdíl tam ale neuděláš. Nejvíc tam dělá ta dynojetová jehla, která ti vlastně mění průběh dodávání benzínu přes trysku, oproti originálu. Je to celekm pohodička jízda, páč to tahá už pěkně od spodu. Prostě když chceš výkon, nemusíš to točit jak blázen. Pak už tam mám hozenou dynojet trysku, ale ta je od origa menší. Kompenzuješ tím otevřenej vzducháč, aby ti to nežralo jak tank. Ale pak je kumšt to naladit. S tim si sám ještě nevim rady. Podle barvy svíčky na volnoběhu to nenašteluješ, páč jak sem už říkal, má to s dynem jiny dávkování směsi. Na volnoběh by měla ta svíčka být bílá. Víc ti k tomu bohužel nepovim. Ale vcelku ti to výkon moc nezvedne. Spíš spotřebu. Největší přínos je asi výkon staženej do nižších otáček. Ale s tou spotřebou 6,5 mě neber za slovo. Měřim 2 metry a vážim 120 kg a taham furt plnej. Takže to zas tak hrozny neni.
Uživatelský avatar
petrpip
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 21 květen 2009, 08:54

Re: Karburátor

Příspěvekod kozzy » pondělí 31 květen 2010, 15:57

Jak už tady někdo psal, pokud máš seriovej sekundární převod, tak z toho víc jak 150 nedostaneš. A pokud máš 2m a 120kg, tak při stylu jízdy jakej popisuješ bych řekl, že směs máš naladěnou velice dobře. Např. já, když se fakt hodně snažim, tak se na 6,5l dostanu taky.I bez dyna, KN a laďáků. :lol: Normálně s lehkou rukou na heftu tak těch 5l.
Uživatelský avatar
kozzy
 
Příspěvky: 229
Obrázky: 18
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 12:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Karburátor

Příspěvekod petrpip » pondělí 31 květen 2010, 20:39

No ještě se na to podívám, ale asi to nechám tak. Jezdím s renegadem a ten ma KTM. Takze tomu musim topit, abych stihal. Ale ne druhou stranu s nama jezdi Snílek a ten to má za necelých 5 litrů. Nechápu jak to dělá. Jo a sekundárku mám o 3 zuby větší.
Uživatelský avatar
petrpip
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtvrtek 21 květen 2009, 08:54

Re: Karburátor

Příspěvekod radek NX » středa 02 červen 2010, 19:09

Mám dobrou zprávu pro všechny komu praskla membrána. Dá se sehnat i náhrada od firmy Librane. Vymění se jen gumová membrána. Cena okolo litru. www.librane.de
Uživatelský avatar
radek NX
 
Příspěvky: 54
Registrován: pondělí 16 říjen 2006, 19:35
Bydliště: Olomučany (u Blanska)

Re: Karburátor

Příspěvekod kozzy » neděle 13 červen 2010, 11:32

petrpip píše:No ještě se na to podívám, ale asi to nechám tak. Jezdím s renegadem a ten ma KTM. Takze tomu musim topit, abych stihal. Ale ne druhou stranu s nama jezdi Snílek a ten to má za necelých 5 litrů. Nechápu jak to dělá. Jo a sekundárku mám o 3 zuby větší.


Pak má na spotřebu ještě velký vliv stáří řetězovky a rozvoďáku. Po výměně obojího najednou, jsem šel se spotřebou téměř o 1l dolu, při všech režimech jízdy. Ale to je oprava na delší dobu a za trochu víc peněz...
Uživatelský avatar
kozzy
 
Příspěvky: 229
Obrázky: 18
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 12:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Karburátor

Příspěvekod Black-slr » úterý 21 prosinec 2010, 21:37

ahoj dal sem ladáky , a kdyš dam rychle plnej tak jako by zdecháva ale tak 2s a chytne se hend dyš dávám pomalu plyn tak v poho ? asi bude chtít poladit smes že ? to doštelovat ?
Uživatelský avatar
Black-slr
 
Příspěvky: 14
Registrován: neděle 28 březen 2010, 22:31
Bydliště: Mokrovraty

Re: Karburátor

Příspěvekod Samice » neděle 02 prosinec 2012, 12:16

Čauec lidi
Chtěl bych vás poprosit o radu/pomoc.
Rozhodl jsem se rozdělat a vyčistit karbec a zjistil jsem, že mám zpukřelou jednu z těch membrán kreté v něm jsou.
Juknul jsem na Partsdepot a tam to prodávají jako celek vyznačený na na obrázku za cca 3300,-


507


Zkouším teda touto cestou najít někoho koho potkalo stejné "štěstí" a byl by ochoten mi poradit jak závadu odstranil...
Uživatelský avatar
Samice
 
Příspěvky: 40
Obrázky: 8
Registrován: neděle 01 leden 2012, 09:28
Bydliště: kousek od Pardubic

PředchozíDalší

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron