od petrpip » neděle 30 květen 2010, 22:41
No hele podle mě má dynojet smysl jenom s laďákem a sportovním filtrem. Moc rozdíl tam ale neuděláš. Nejvíc tam dělá ta dynojetová jehla, která ti vlastně mění průběh dodávání benzínu přes trysku, oproti originálu. Je to celekm pohodička jízda, páč to tahá už pěkně od spodu. Prostě když chceš výkon, nemusíš to točit jak blázen. Pak už tam mám hozenou dynojet trysku, ale ta je od origa menší. Kompenzuješ tím otevřenej vzducháč, aby ti to nežralo jak tank. Ale pak je kumšt to naladit. S tim si sám ještě nevim rady. Podle barvy svíčky na volnoběhu to nenašteluješ, páč jak sem už říkal, má to s dynem jiny dávkování směsi. Na volnoběh by měla ta svíčka být bílá. Víc ti k tomu bohužel nepovim. Ale vcelku ti to výkon moc nezvedne. Spíš spotřebu. Největší přínos je asi výkon staženej do nižších otáček. Ale s tou spotřebou 6,5 mě neber za slovo. Měřim 2 metry a vážim 120 kg a taham furt plnej. Takže to zas tak hrozny neni.