Ahoj, prolézám už 2 dny internet s nadějí že něco najdu a nic, tak to písnu sem, třeba se nějaké dobrá duše najde pomůže mi vyřešit pro mně velice svízelný problém
Předevčírem jsem se rozhodl udělat výměnu oleje a filtru na svém domíkovy. Vytlačil jsem motorku před barák, po X měsících stání v garaži chytla jedna radost. Ohřál jsem motor, ať lépe vyteče olej a přejel jsem za barák, kde jsem jej chcípnul a začal měnit olej. Bohužel jsem při nalévání nového oleje přelil a část oleje mi stekla po rámu až na motor (asi to nemá vliv, ale raději to uvádím). Po nalití jsem chtěl motor opět natočit, ať si "natáhne" nový olej, ale nic se nekonalo. Nechal jsem ho tedy ještě chvilku stát a zkusil to znovu a zase nic. Zkusil jsem to později ještě asi 10x a ani ťuk. Baterka už to přestávala dávat, tak sem jí dal na nabíječku, ať se vzpamatuje. Za cca 3hodiny jsem to zkoušel znovu (bohužel jsem se později od kamaráda dozvěděl, že startovat to s nabíječkou je u Hondy velkej potencionální průser
) Vytočil jsem svíčku a zkusil jiskru. Při zmáčknutí startéru to hodí jednu jiskru a konec, motor dál točí, ale další jiskra se nekoná.
Někdy teda ještě po uvolnění startovacího tlačítka, když se motor dotáčí to ještě jednu jiskřičku hodí. Kontakty jsem prošel a očistil a už nevím kudy kam. Napadlo mně zkusit jinou cívku, ale origo na domino náhradní nemám a nevím, jestli můžu použít na zkoušku jinou, ještě se mi tady válí jedna z eMZety. Napadlo mně ještě nějak proměřit výstupy ze zapalování, ale nevím co mám kde naměřit, abych vyloučil závadu na něm ;) Když by si někdo z Havlíčkobrodska chtěl udělat výlet a pomoci mi s tím, bylo by to ideál
Na benzín bych samozřejmně dal ;)