Řetězová sada

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Řetězová sada

Příspěvekod Dolly » neděle 04 únor 2007, 20:56

Musím měnit komplet celou řetězovku,když mám jen rozetu horší.Řetěz a přední kolečko vypadá jako nové a ta investice do kompletní sady není zas tak malá.Mám obavy,aby mi to nedělalo nějakou neplechu.
Dolly
 
Příspěvky: 39
Registrován: sobota 27 leden 2007, 12:20
Bydliště: Pardubický kraj,Žamberk

Příspěvekod serzino » neděle 18 únor 2007, 11:18

Meni sa to ,ako set.Reraz male kolecko + rozeta.
Uživatelský avatar
serzino
 
Příspěvky: 27
Registrován: sobota 17 únor 2007, 20:56
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod steag » neděle 18 únor 2007, 20:14

Jo zanme nejaky lidičky co delaj jen pulku nebo jen rozetu nebo řetez ale musíš to brad jako že ušetříš ted na jednom a stejne si moc nepomužeš pač rozeta a řetez jsou v tahu stale takže jsou dost namahany a tím přichazí opotřebení takzvane ,,natahovaní řetezu a očesání rozety" takže platí poučka nejsi tak bohaty aby jsi musel šetřit navšem pač pokud to chapeš tak víš že si zkur... i to co si koupil noví.Asi tak nejak. :)
steag
 

Řetězová sada

Příspěvekod Dolly » neděle 18 únor 2007, 20:31

¨Vypadá to že asi koupím komplet novou sadu.Můžete mi nějaké doporučit a v jaké cenové relaci.Teď tam mám D.I.D. ,ale nevím kolik na ní bylo nalítáno,tak nemůžu posoudit. :roll:
Dolly
 
Příspěvky: 39
Registrován: sobota 27 leden 2007, 12:20
Bydliště: Pardubický kraj,Žamberk

Příspěvekod serzino » neděle 18 únor 2007, 21:03

Ja tiez pouzivam retaz DID.Cela sada ma vysla 4500sk.Najdrahsia bola retaz 2500sk.Pouzivam X -kruzkovu. :)
Uživatelský avatar
serzino
 
Příspěvky: 27
Registrován: sobota 17 únor 2007, 20:56
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod task » čtvrtek 16 srpen 2007, 12:22

Rád bych veděl,zda při spojení řetězu používáš připravek , nebo to jen rozklepeš kladivem. :o
jinák vyučen mechanik-opravář
Uživatelský avatar
task
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 365
Obrázky: 11
Registrován: úterý 28 listopad 2006, 21:26

Příspěvekod Dolly » čtvrtek 16 srpen 2007, 21:26

U originální sady ti dají spojku která se nýtuje speciální nýtovačkou.Kladivem bych nedoporučoval a asi by to ani moc nešlo.Já jsem to nenýtoval,zajel jsem si do servisu a koupil za 80 kč spojku s tou sponkou, tak si to můžu kdykoliv rozpojit a super :lol: .Hlaně si vem tu origoš ať to poměří, aby ti sedla.
Dolly
 
Příspěvky: 39
Registrován: sobota 27 leden 2007, 12:20
Bydliště: Pardubický kraj,Žamberk

Příspěvekod Vondri » čtvrtek 16 srpen 2007, 21:42

sponka jde rozklepat i kladivem ale je to docela práce a chce to čas ale jde to
Vondri
 
Příspěvky: 116
Registrován: neděle 15 říjen 2006, 19:00
Bydliště: nedaleko Žďáru nad Sázavou

Příspěvekod kozzy » čtvrtek 03 červenec 2008, 15:24

Přátelé, kamarádi. Chci se zeptat, máte někdo nějaké zkušenosti s menším kolečkem případně větší rozetou oproti standardu? Zajímalo by mě, jak moc se změní jízdní vlastnosti (o kolik líp se domino sbírá v nízkých otáčkách)? Zda se vyplatí shánět nějakou speciálku, nebo ne. Poraďte. Děkuji.
Uživatelský avatar
kozzy
 
Příspěvky: 229
Obrázky: 18
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 12:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod rastakvajanasta » čtvrtek 03 červenec 2008, 21:38

Měl jsem sadu 15/46, přešel jsem na 15/47 a rozdíl jsem nepoznal.
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 878
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Příspěvekod zoro33 » pátek 04 červenec 2008, 14:10

Dal jsem 14 pastorek na moto,protože jezdím víc terén,na silnici jde
rychleji do otáček,maximálka je oněco níž asi 130-140 při 6000-6500ot.
V terénu to co jsem jezdil za jedna jezdím za dvě i za tři ,proto spokojenost.Na delší trasu po silnici není problém pastorek vyměnit.
zoro33
 
Příspěvky: 7
Registrován: úterý 15 leden 2008, 18:35

Příspěvekod kozzy » pátek 04 červenec 2008, 14:24

Děkuji pánové za odpovědi. Budu shánět 14zubovej pastorek.Do terénu sice moc nejezdím protože mé spíše silniční obutí nedovoluje pouštět se do nějakejch větších akcí, ale při mejch vejletech po silnicích 3. a nižší třídy :) se většinou pohybuji v otáčkách kdy 5 už netáhne a musím furt řadit až mě noha bolí.
Uživatelský avatar
kozzy
 
Příspěvky: 229
Obrázky: 18
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 12:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Georg » středa 23 červenec 2008, 21:32

Ahoj draci.
Můj kámoš má takovýho dědka do lesa a jezdí převod 14/53. Je to fakt mazec, trojku je problém udržet na obou kolech a maximálka okolo 120.
Ale ty tam jsou hned. Myslím si že převodem Domíka prakticky nezrychlíš a jedním zubem na secundárním kolečku ho ani nezpomalíš. Jede líp dole a jenom víc točí. Jeden zub na kolečku=3 zuby na rozetě a je rozhodně praktičtější měnit to malý. Čus Georg.
Uživatelský avatar
Georg
 
Příspěvky: 75
Registrován: pátek 10 srpen 2007, 22:44
Bydliště: Liberec

Příspěvekod zoro33 » středa 23 červenec 2008, 22:28

Gergu máš pravdu mám 14/46 a je to super,vřele doporučuji do města zrychlení je super maximálku mám okolo 140 skoro 150, ale je to moc otáček.Mám v předu i vzadu drapáky, takže jezdím okolo 110.Jediná nevýhoda je, že se opotřebovává rychleji vedení řetězu na kyvce.
zoro33
 
Příspěvky: 7
Registrován: úterý 15 leden 2008, 18:35

Příspěvekod Renegade » středa 15 říjen 2008, 07:16

Zdravím pánové.

Poptal jsem speciální řetěz na moto s tlumícími O-kroužky. Kvalitou se vyrovná D.I.D. Je od firmy Challenge. Řetěz je vyvinutý speciálně pro motokrosové motorky a Enduro pro vysokou zátěž. S touto firmou spolupracujeme již nějaký pátek a mohu jen doporučit. Označení řetězu 520 ORM.
Cena 610,- Kč/metr bez DPH ( 1065,- Kč za 109 článků ) desátý článek musí tvořit spojka 520 ORM cena : 30,- Kč/ks bez DPH

S pozdravem Renegade 8)

Ještě zjistím nějaká ozubená řetězová kola a dám vědět.
Naposledy upravil Renegade dne středa 15 říjen 2008, 09:16, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Renegade
 
Příspěvky: 191
Registrován: pondělí 24 březen 2008, 10:32
Bydliště: Miroslav 67172

Další

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron