Vážení, mám problém se servisem a zároveň bych rád věděl váš názor.
Mám Dominátora, 1996, najeto 70 000 km. Přestalo to řadit. Koupil jsem řadící kulisu a vidličky, dle doporučení mechanika.
Dal jsem to do servisu, mechanik rozhodil motor, složil a neřadilo to dál. Praskla totiž pružina, co je v karteru. Pak jsem zjistil, že se na tu pružinu vyprdlnul a myslel, že to půjde. Nešlo, OK, udělá to znovu.
Udělal, koupil novou pružinu, vyměnil, a aby nebyl tratnej rozdělal motor, vyndal hlavu, píst atd. všechno vyčistil, vyměnil gufera, dal nová těsnění, svíčky, olej. Řadící kulisu vůbec neměnil.
Celé to stálo 11 500 Kč + 2 000 za kulisu a vydličky a trvalo to rok!
Jedu na první jízdu, po 30 km se začalo čoudit z pod hlavy. Volám mechanikovi, - co je? Nevím, to je divný, všechno je OK za to ručím, vše utaženo, tak přivez.
Už jsem nadojel. Po 15 km se motor zastavil, kovový zvuk, konec.
Mechanik tvrdí, že se po vyčištění (bylo to plný karbonu) zvýšily tlaky, vyrazilo to těsnění a prasknul pístní kroužek. Ale, že je to únava materiálu, náhoda, motorka stará, hodně najeto atd. Předtím ale říkal, že je vše v dobrém stavu.
No, a co teď s tím?
Zatím se nevyjádřil, že až to rozdělá a zjistí poškození. Očekávám, že na mě vyblafne dalších 10-15 tisíc za opravu. Mě se vůbec nelíbí průběh celé věci. Nejsem mechanik, proto dávám motorku do servisu a ten musí vědět, jaké následky mají jím provedené úkony.