Ahoj všem,
jsem tu nový a chtěl bych říci, že toto forum je výborné. Dominatora mam od jara a moc jsem toho zatím nenajezdil. Při koupi, jsem se trochu nachytal a dělala se prasklá vložka válce + nová pístní sada a pár dalších věcí.
Nyní ale k problému co zůstal. Studená motorka nyní chytá skvěle. Nějaký čas po startu (mění se to od pár minut po třeba půl hodiny) motorka za jízdy zničehonic chcípne. Jedu, (zpravidla na 2,3 rychlostní stupeň) a najednou rafika rychlosti dolu (jak motorka zpomaluje), rafika otáčkoměru dolu. Zatím jsem to projížděl pouze za dne, takže nemůžu s určitostí říci zda zhasnou světla, kontrolky (neutrál např.) funguje.
Pročítal jsem různé diskuse, spoustakrát se řešilo CDI. I přesto, že tam byl originál, tak jsem ho vyměnil. No problém zůstává. Nyní jsem dostal informaci, že by bylo vhodné motorku předrátovat (kvůli přelomenému kabelu nebo zoxidovanému/špatnému kontaktu), popřípadě dát existující svazek kabeláže z jiné motorky nebo, že to může dělat "vypoužívaná" spínací skříňka.
Měl jste někdo podobný problém? Nebo máte nějaký nápad, jak elektroinstalaci - prozkoušet, proměřit abych se dopracoval k nějakému výsledku? V manuálu je postupovací/rozhodovací diagram na zkoušení funkčnosti elektrokomponent, ale to jsem zatím tak detailně precizně neprocházel.
Kontakty, které byly "volně" přístupné jsem vystříkal Kontaktolem a vysušil fénem.
Díky moc za názory, návrhy, nápady, rady.
Jenas