Stránka 1 z 2

skutečná rychlost

PříspěvekNapsal: čtvrtek 03 květen 2007, 20:53
od martin
Dneska sem si měřil skutečnou rychlost dominátora na výstražným radaru ve vesnici a vyšlo mi, že mě proměřuje asi o 12km.když jedu 62km tak mám rouných 50km,ještě sem si to skusil na dalších dvou nezávyslích radarek a je to tak.Skoušel ste to taky někdo?

PříspěvekNapsal: pátek 04 květen 2007, 02:46
od Jarda315
Je to normální u všech motorových vozidel. Mám GPS a když jedu 150, tak tak na tachometru mám 165, takže žádnou paniku :D

PříspěvekNapsal: pátek 04 květen 2007, 06:34
od martin
mě se jenom nelíbylo řadit furt na dvojku, takle takhle jedu pohodě za 3 a motor si jenom pěkně brumlá

PříspěvekNapsal: pátek 18 květen 2007, 10:30
od ZbynekDR
Jarda315 píše:Je to normální u všech motorových vozidel. Mám GPS a když jedu 150, tak tak na tachometru mám 165, takže žádnou paniku :D


Ty z domina vytlačíš tachometrovejch 165????????????? :?:

PříspěvekNapsal: pátek 18 květen 2007, 15:02
od Vondri
já po rovině když není protivítr tak vytáhnu na tacho 170

tachometrovejch....

PříspěvekNapsal: pátek 18 květen 2007, 15:21
od ZbynekDR
neuvěřitelný, já z toho dostanu max. 152km/h.
Asi budu muset trochu zhubnout

PříspěvekNapsal: pátek 18 květen 2007, 15:41
od Enix
aa

PříspěvekNapsal: pondělí 21 květen 2007, 06:51
od Standa
Jestlio vytáneš 170 tak musíš mít nějakej převod do rychlosti...
Já podle tacha dam 155 a pak už je motor na konci spektra otáček tudíš to musí být danný převody..

Jo o víkendu jsem jel do Praglu po starý silnici tak jsem si na radarku zjistil přesnost když sem jel podle tacha 70km/h tak radar ukazoval 64km/h.
Ted by mi jen zajímalo, jestli se stoupající rychlostí ta uchylka roste nebo jestli je stále konstantní..

PříspěvekNapsal: neděle 10 červen 2007, 10:41
od milínnx
já mám 98´a nedávno jsem jel s přítulkou 150(tachometrových) po dlouhé rovině a ještě by šel.Faktem je,že jsem na tom rychleji nejel ani sám,ale na 150 se dostanu úplně v pohodě.Věřím,že těch 170 by asi bylo reálných,ale záleží na tom,jak je to ještě ovladatelný..

.

PříspěvekNapsal: neděle 10 červen 2007, 21:14
od fesoj
no když si dal 150 na tacho tak to 170 real nebude :lol: jel si tak maximálně 140. jinak já jsem to zkoušl ve městě a při padesátce ukazuje celkem přesně....aly myslím že když jedu přes 100 tak asi proměřuje dost

PříspěvekNapsal: pátek 28 prosinec 2007, 20:59
od Kaiser
Jak dáte z domina 150 nebo 170. To jde?? Já jsem s ním jel necelych 150 a dal to už moc nechtělo??Motor točil 6500ot. Kolik máte zubů na zadní rozetě?? 120 130 tam mám hned ale tu mašimálku jak píšou 160 bych s tím asi nedal. Myslím si, že mám vzadu větší rozetu..No nevím.Proto bych chtěl vědět kolik zubů máte když jezdíte i 170..Díky

PříspěvekNapsal: pátek 28 prosinec 2007, 22:45
od rastakvajanasta
Kaiser píše:Jak dáte z domina 150 nebo 170. To jde?? Já jsem s ním jel necelych 150 a dal to už moc nechtělo??Motor točil 6500ot. Kolik máte zubů na zadní rozetě?? 120 130 tam mám hned ale tu mašimálku jak píšou 160 bych s tím asi nedal. Myslím si, že mám vzadu větší rozetu..No nevím.Proto bych chtěl vědět kolik zubů máte když jezdíte i 170..Díky


Ročníky 88-89 maj sekundár 15/45 (rychlejší), od roku 90 už je originál 15/47.
Když zkoušíte maximálku, tachometrům nevěřte... ukazuje to cypoviny. Koukejte se na otáčkoměr, je to spolehlivější. Pro ty, kteří mají převod 15/47 a zadní gumu 120/90, přidávám pár hodnot otáček a odpovídající rychlost na pátý převodový st. (zaokrouhleno):

6000rpm = 137km/h
6250 = 143
6500 = 149
6750 = 154
7000 = 160
dále už je červený pásmo, takže kdo jel s Donckem někdy 170, tak je u mě motorprasič :P

Hodnoty odpovídají za předpokladu spolehlivě fungujícího otáčkoměru a neprokluzující spojky :wink:

PříspěvekNapsal: pátek 28 prosinec 2007, 23:10
od praporčík
A co menší rychlosti ??

PříspěvekNapsal: pátek 28 prosinec 2007, 23:28
od rastakvajanasta
elounek>> sorry, nechce se mi to tu všechno vypisovat, pro zajímavost jsem napsal jen údaje kolem maximálky...
Existujou prográmky, který to spočítaj, např. Geardata. Před časem jsem na to napsal vlastní "kalkulačku" v Excelu, když to někde najdu, tak to zkusim hodit někam na net. Pro výpočet je třeba znát primární př. poměr, sekundární př. poměr, př. poměr pro danej rychlostní stupeň a rozměry zadní pneu (průměr, šířka a profil).

PříspěvekNapsal: pátek 28 prosinec 2007, 23:32
od praporčík
rastakvajanasta píše:elounek>> sorry, nechce se mi to tu všechno vypisovat, pro zajímavost jsem napsal jen údaje kolem maximálky...
Existujou prográmky, který to spočítaj, např. Geardata. Před časem jsem na to napsal vlastní "kalkulačku" v Excelu, když to někde najdu, tak to zkusim hodit někam na net. Pro výpočet je třeba znát primární př. poměr, sekundární př. poměr, př. poměr pro danej rychlostní stupeň a rozměry zadní pneu (průměr, šířka a profil).

ok 8)
Hučí mě trojka chtěl bych na ní co nejmíň jezdit jakej převod bys doporučoval 14/47chtěl bych jezdit tu povolenou 50 tku v obci na čtyřku