otevření originálního výfuku

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod 71namornik » sobota 03 červenec 2010, 20:18

hallou,mam vyfuky ako MISO 325,
ako ich otvorit?sice zvuk maju fain ale keby vyse vrcali bolo by fajn.
vie tu niekto zavesit PRIEREZ VYFUKU po uprave a aj pred,staci aj kreslene,tos aby som to pochopil,dakujem :D
Uživatelský avatar
71namornik
 
Příspěvky: 7
Obrázky: 5
Registrován: čtvrtek 10 červen 2010, 22:29

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod kajlak » sobota 03 červenec 2010, 22:08

Uživatelský avatar
kajlak
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 275
Obrázky: 5
Registrován: neděle 26 duben 2009, 19:19
Bydliště: mladec

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod 71namornik » sobota 10 červenec 2010, 17:49

ano kukal som snimky-zaujimave,uz viem ako vypada vyfuk aj z vnutra,len ci aj moj je taky,ja mam 91rocnik
Uživatelský avatar
71namornik
 
Příspěvky: 7
Obrázky: 5
Registrován: čtvrtek 10 červen 2010, 22:29

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod sdomino » sobota 21 září 2013, 13:23

tak jsem si taky otevrel origo vyfuky....prvotni dojmy jsou, že dole to jede bez "cukani" a subjektivne se vyrazne zlepsil vykon mezi cca 5000-6500 ot./min., coz predtim nad 5500 ot. bylo v podtate nepouzitelne....
celkovy dojem je :_OK: a nad 5000 se z toho stava zlobivy jednovalec :oop1:

musela se pridat smes cca +2ot. od predchoziho nastaveni.

jeste mi prijde, ze ve strednich ot. to trosku ztratilo silu oproti origo stavu.

nejpodstatnejsi zmenou je ted charakteristika motoru...vytaci se od 3000 do cca 6500 vcelku linearne.
predtim to bylo nic - tahne pekne a zase nic.

i z hlediska bezpecnosti je kolikrat clovek driv slyset nez videt, a to se pocita :_OK:

jediny drobny "problem" je, ze si to obcas streli do vyfuku pri zavreni plynu, a to vzdy mezi 4000-5000 ot., ladit smes jeste sroubkem na karburatoru mi prijde blbost, svicka vypada ok.

otazka tedy zni jestli jit s jehlou vys? nebo s hl. tryskou? nebo to nechat být, s tim, ze se to normalni jev...?

dekuji za rady :-bay
sdomino
 
Příspěvky: 20
Obrázky: 3
Registrován: neděle 02 září 2012, 12:21

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod Wáca » neděle 22 září 2013, 19:52

podívej se na svíčku jakou bude mít barvu a podle toho se uvidí co s tim ;-) ....já tam měl i KN filtr a nějak závratně to nestřílelo. Ale třeba na XRV mam laďák a KN a je to chudčí. Přes zimu to budu řešit.
Uživatelský avatar
Wáca
 
Příspěvky: 662
Obrázky: 0
Registrován: pondělí 31 srpen 2009, 12:21
Bydliště: Liberecký kraj

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod sdomino » úterý 01 říjen 2013, 01:17

jak píšu výše, svíčka je celkově ok. děje se to pouze mezi 4-5000 ot., a tak se ptám jestli řešit jehlu nebo hl. trysku?

nemám s tím zkušenosti a nevím v těhle otáčkách jestli na to má více vliv jehla či hl. tryska, třeba s tím bude mit někdo zkušenosti :please:

pak jedině zjistit barvu svíčky mezi 4-5t. ot.....ale to jsem tam kde jsem byl ( pravděpodobně zjistím, že je směs chudá ) a nevím s čím pohnout...jehla x tryska...???

já se tedy teoreticky, od stolu přikláním k jehle.... ale jistý si vůbec nejsem :please:
sdomino
 
Příspěvky: 20
Obrázky: 3
Registrován: neděle 02 září 2012, 12:21

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod stepan_enduro » pondělí 03 březen 2014, 20:49

miso325 píše:ja mam taketo vyfuky lebo pozeram ze je ich dost druhou nevite nikto ako ich upravym :please:


Obrázek
[/quote]


taky mám tyhle výfuky...otvírali jste je někdo a jak? je to rok 1991...díky
Uživatelský avatar
stepan_enduro
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 43
Obrázky: 10
Registrován: pondělí 27 leden 2014, 15:04
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod rastakvajanasta » úterý 04 březen 2014, 09:34

Stačí vyříznout poslední přepážku.
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 878
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod stepan_enduro » čtvrtek 06 březen 2014, 19:08

rastakvajanasta: prosím, mohl bys mi to popsat podrobněji....nevím, jestli myslíš vyříznout tu koncovou trubičku a jak.....děkuju
Uživatelský avatar
stepan_enduro
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 43
Obrázky: 10
Registrován: pondělí 27 leden 2014, 15:04
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod kajlak » čtvrtek 06 březen 2014, 19:31

ja bych to nerezal,je to origo a spatne se pak shani,lepsi je udelat mezisvod a napasovat tam ladak-to je muj nazor jen :D
Uživatelský avatar
kajlak
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 275
Obrázky: 5
Registrován: neděle 26 duben 2009, 19:19
Bydliště: mladec

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod rastakvajanasta » pátek 07 březen 2014, 09:08

stepan_enduro píše:rastakvajanasta: prosím, mohl bys mi to popsat podrobněji....nevím, jestli myslíš vyříznout tu koncovou trubičku a jak.....děkuju


v sobotu ti to vyfotím, snad si teda vzpomenu


kajlak píše:ja bych to nerezal,je to origo a spatne se pak shani,lepsi je udelat mezisvod a napasovat tam ladak-to je muj nazor jen :D


jo, laďák je asi lepší, ale stojí prachy. tahle úprava je za 0 Kč
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 878
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod stepan_enduro » pátek 07 březen 2014, 15:23

kajlak: to máš asi pravdu, ale jak píše rastakvajanasta, cenově je laďák trochu jinde...a pocit z vlastnoruční úpravy je k nezaplacení :)

rastakvajanasta: to by bylo skvělý....díky :_OK:
Uživatelský avatar
stepan_enduro
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 43
Obrázky: 10
Registrován: pondělí 27 leden 2014, 15:04
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod kozzy » pátek 07 březen 2014, 18:55

Myslím že samodomo "laďák" ve stylu něco jako má kajlak, tě nevyjde moc draho. Možná to vyjde levnějc než úpravou za 0Kč zpindit origo tlumiče v hodnotě pár tisíc. Úpravou a napasováním neorigo tlumiče se seberealizuješ mnohem víc :lol:
Uživatelský avatar
kozzy
 
Příspěvky: 229
Obrázky: 18
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 12:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod kajlak » pátek 07 březen 2014, 20:28

tak tak,stalo me to cca 500kč,ladak ala aukro + nejaky material na vyrobu mezisvodu za par korun,jinak nejde jen o vyfuk-treba vetsi kovany pist,jiny filtr,trysky atd,moto ted v kvetnu budu mit 5 let a 4 roky po uprave a porad bez problemu,jinak mam jeste fzs 1000 a origo vyfuk jsem zachoval a sehnal ladak na burze za par korun taky,jen chce obcas nekam mrknout a sezenes vse :D jinak je to jen muj nazor,at si kazdej dela s moto co chce :_OK:
Uživatelský avatar
kajlak
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 275
Obrázky: 5
Registrován: neděle 26 duben 2009, 19:19
Bydliště: mladec

Re: otevření originálního výfuku

Příspěvekod stepan_enduro » sobota 08 březen 2014, 01:44

kozzzy, kajlak: to chápu a souhlasím, ale já nechci ze stařečka mačkat kdovíjakej výkon :) ....nehodlám se pouštět do úprav sání, karburace, výfuk...vlastně mi jde jenom o lehký zprůchodnění koncovky výfuku kvůli zvuku, přičemž valná část tlumiče zůstane zachovaná....že se přitom může trochu změnit průběh krouťáku je mi jasný, ale většinou to nemá větší efekt než o zub větší nebo menší rozeta....no jo, mám to nějak v sobě, když se podívám u motorky na zadní blatník nebo vejfuk, vzpomenu si, kde mám pilku na železo.... :D
Uživatelský avatar
stepan_enduro
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 43
Obrázky: 10
Registrován: pondělí 27 leden 2014, 15:04
Bydliště: Vysoké Mýto

PředchozíDalší

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron