od Renegade » pondělí 23 březen 2009, 19:37
Tak to máš chlape načase to vyčistit... a nervy na vyndání ani nepotřebuješ.. spíš na to to tam dát...
Můj postup: oddělat všechny hadičky, odpojit lanko plynu a zavazející držáky, vyšroubovat lanko sytiče.... pak odděláš objímku na obouch stranách karburátoru tu gumovou hadici od airboxu vsuneš dovnitř airboxu a vyndáš jiven...a karbec vypáčíš směrem nahoru.
Pak ho rozeber... plovákovou komoru, vyšroubuj trysky, oddělej plovák a uzavírací trysku. pořádně všechno prošplíchni čistým benzínem, pak bych to vyfoukal slačeným vzduchem. (nefoukat do kobory nad karbecem a ani benzinem neproplachovat - je tam membrána...) až do budeš dávat do kupy, tak vyčisti pořádně konce hadiček, ať se tam nedostane zase bordel a veškeré vstupy na karbecu zacpi nějakým igelitem kterej se netrhá aby ti tam při dávání zpět nenapadal bordel... hadici od airboxu namoč do teplé vody aby změkla... karbec nasuneš zpátky do hadice k motoru, připojíš veškeré hadičky (předtím ale vyndat ucpávky), pak tu změklou gumu do airboxu, stáhni objímky, pak očisti váleček sytiče a stříkni ho konkorem a utři.. aby na něm zůstal jen slabý povlak... bude líp chodit... poté ho zašroubuj, poskládej a můžeš nastartovat... Hlavně netoč ze šroubem co je na boku na štelování bohatosti... musel by jsi to pak zase štelovat... to je jediné s čím nesmíš hejbat..... kdyby něco tak piš nebo volej... ale neměj z toho strach není to žádná věda.... hlavně nezapomeň všechno připojit tak jak to bylo... Doporučuji také když už jsi u toho rozebírání vytřít hadrem i airbox - bývá tám na stěnách občas bordel co se dostane přes filtr... a vyšroubuj sítko v nádrži a taky pročisti... hodně zdaru...