Stránka 1 z 1

Vůle na ventilech

PříspěvekNapsal: středa 15 duben 2009, 08:19
od zerzy
Můžete prosím někdo poradit kolik má být vůle na ventilech a v jakých tolerancích? Někde jsem se dočetl, že má být 0,1 mm ale když to na to seřídím pořád slyším klepání. Když jsme zkusil 0,07mm tak klepání přestalo, ale zase abych je nepodpalil. Nemáte s tím někdo zkušenost?

PříspěvekNapsal: středa 15 duben 2009, 11:06
od Pruduch
0,1mm sací a 0,12mm výfukovej - uvádí manuál. Že jsou trochu slyšet ventily a řetízek je u motoru týhle konstrukce IMHO normální...

PříspěvekNapsal: středa 15 duben 2009, 11:48
od zerzy
prijde mi ze to cvaka jen na prave strane jen aby to nebyla vacka

PříspěvekNapsal: středa 15 duben 2009, 14:58
od Pruduch
No vpravo je řetízek.. ten trochu chrastí nebo cvaká podle stavu v jakým je, hlavně při studeným motoru. Mám NX s najetýma jen asi 8000km a od řetězu jde docela kravál... čekal jsem u skoro nový motorky že bude víc zticha než nbylo moje minulý NX s najetýma skoro 30.000km. Vůli ventilů bych rozhodně svévolně nezmenšoval... BTW na pravý straně je tuším i dekompresor... necvaká spíš ten?

PříspěvekNapsal: středa 15 duben 2009, 16:43
od rankon
Co je to "konstrukce IMHO"?

PříspěvekNapsal: středa 15 duben 2009, 19:27
od Pruduch
konstrukce - to jak je to udělaný :roll: (myšlen jednoduchej vzduchem chlazenej motor, z principu vcelku hlučná záležistost...)

IMHO - běžně používaná zkratka, resp. akronym "In My Humble Opinion" neboli "dle mého skromnéhp názoru"...
stejně jako například BTW (By the Way - mimochodem) a další...

PříspěvekNapsal: čtvrtek 16 duben 2009, 17:08
od rankon
Ahá tak ona to je běžná zkratka :roll: , a já přemýšlel co je to za konstrukční způsob řešení rozvodů,kteý nám v učení zatajily.

Re: Vůle na ventilech

PříspěvekNapsal: neděle 22 listopad 2015, 15:42
od lstp
Zdar,
k cvakání dekompresoru, mě začal cvakat z ničho nic, rozvoďák novej, napínák taky. Jen tak jestli to někomu pomůže, tak asi takto: dělala to vačka co je spojená s volnoběžkou, nevím, jak se to správně jmenuje, ale funguje to , když se motor zatočí nazpátek. Prostě se ta vačka dotýkala sice lehce, ale dotýkala toho nálitku co je na výfukovém vahadle. Snad to někomu pomůže.
Luďa

Re: Vůle na ventilech

PříspěvekNapsal: pátek 02 září 2016, 19:42
od Luke
Zdarec mohli by jste mi sem prosím cvaknout fotku s označeným dekopresorem, netuším co by to mohlo mít za činnost a jak moc by mohl ovlivnit chod motoru pokud by byl nefunkční.
Díky Luke

Re: Vůle na ventilech

PříspěvekNapsal: neděle 04 září 2016, 14:25
od peca
Dekompresor je na vačce pravého výfukového ventilu (po směru jízdy). Už se tu o něm psalo, použij HLEDEJ.
Třeba tu viewtopic.php?f=17&t=900&hilit=dekompresor