Zdravím všechny, více hlav více rozumu a názorů. Koupil jsem letos Dominátora r.v.1992, motka v pěkném zachovalém stavu. Drobnosti jsem vychytal, ale zlobí mě jedna velká mucha a s tou nemůžu hnout. Motka jezdí jak drak a je schopna ujet 150 km v pohodě a pak najednou mi za jízdy zhasne motor. Odřadím na neutrál, nastartuji bez problémů a jedu. Někdy mi toto udělá několikrát po sobě v rozmezí 1 km a jindy zase najezdí bez problémů 50 km a potom zas zhasne. Prostě zhasíná velice nevyzpytatelně. Měl jsem ji týden v servise tam proměřili kde co, najezdili 150 km a nic. Motorka je prý v pořádku. Sednu na ni ujedu 20 km a z toho mě 4 krát zhasne. Karburátor byl třikrát rozdělaný a čištěný a nádrž vypuštěna a zkontrolován palivový kohout vše OK. Ještě jsem vysledoval, že když motor zhasne hlavní světlo svítí. Borci v servisu si s tím nevěděli rady, že neví kde mají hledat chybu. Čidlo na stojan je v pohodě. Můj názor je takový, že chyba bude v motoru a to ve snímači volnoběžných otáček. Pokud jste se někdo setkal s něčím podobným dejte vědět.
Zdravím Ječma.
Re: Motorka chcípá.
Napsal: sobota 29 srpen 2009, 20:48
od maharadza75
Dělalo mi to přesně to samé. Je to určitě řídící jednotka zapalování. Mám teď od ignitechu za 3 500,- a absolutně bez problémů.Hodně jsem o tom četl i na zahraničních forech a je to na 99% tím, stejnou zkušenost tady na tomto webu má víc lidí,bohužel je to tak.
Re: Motorka chcípá.
Napsal: neděle 30 srpen 2009, 19:25
od psencikz
Díky moc za odpověď.
Vylučovací metodou už zbývala jen tato řídící jednotka anebo boční stojan. Ale bude to určitě jak píšeš.Takže ještě jednou díky za info. Ječma.
Re: Motorka chcípá.
Napsal: neděle 30 srpen 2009, 19:42
od psencikz
Ahojky, mám ještě jeden dotaz. Díval jsem se na nabídku zapalování firmy Ignitech a zřejmě máš na Domíkovi ten typ Spaker Honda TCI. Pokud ne, tak napiš prosím Tě jaký typ řídící jednotky máš.
Ahojky Ječma.
Re: Motorka chcípá.
Napsal: neděle 30 srpen 2009, 21:33
od maharadza75
V návodu,který byl přiložen je psané: Zapalování SPARKER DC-CDI pro motocykl Honda NX650 Dominator. Návod nepotřebuješ,jen zacvakneš konektory a jedeš. Jen jsem řešil upevnění, krabička má trochu jiné rozměry než originál.
Re: Motorka chcípá.
Napsal: pondělí 31 srpen 2009, 08:29
od psencikz
Super, díky moc. Jdu na to, ihned objednávám.
Ječma
Re: Motorka chcípá.
Napsal: středa 09 září 2009, 08:14
od psencikz
Zdravím, tak už mám novou zapalovací jednotku z Přelouče. Zatím dobré. Motka nechcípe, ale mám problém s volnoběžnými otáčkami. Motor po zahřátí ve volnoběžném stavu dosti hapruje. Jsou tam rozdíly až 400 ot. Nemůže být problém v té řídící jednotce, nebo to chce poštelovat bohatost směsi na karburátoru. Máte někdo s tímto zkušenost ?
Díky Ječma.
Re: Motorka chcípá.
Napsal: středa 09 září 2009, 15:54
od richardH
psencikz píše:Zdravím, tak už mám novou zapalovací jednotku z Přelouče. Zatím dobré. Motka nechcípe, ale mám problém s volnoběžnými otáčkami. Motor po zahřátí ve volnoběžném stavu dosti hapruje. Jsou tam rozdíly až 400 ot. Nemůže být problém v té řídící jednotce, nebo to chce poštelovat bohatost směsi na karburátoru. Máte někdo s tímto zkušenost ?
Díky Ječma.
rozvoďák??
Re: Motorka chcípá.
Napsal: čtvrtek 10 září 2009, 09:18
od psencikz
Zdravím, rozvoďák je tam 2 měsíce starý. Ječma
Re: Motorka chcípá.
Napsal: pátek 11 září 2009, 09:58
od richardH
[quote="psencikz"]Zdravím, rozvoďák je tam 2 měsíce starý.
vyčistit a seřídit karbec,podívat se na vzduchový filtr.Ještě mě napadl snímač polohy klikovky....... Jinak nápady došly...
Re: Motorka chcípá.
Napsal: pátek 11 září 2009, 12:22
od psencikz
Mrknu na karburátor a zkusím si pohrát s bohatostí směsi. Uvidíme.
Ječma
Re: Motorka chcípá.
Napsal: čtvrtek 08 říjen 2009, 16:25
od maharadza75
Dělává to i prasklá příruba mezi válcem a karbecem. Bývá naprasklá jak je spodní šroub.
Re: Motorka chcípá.
Napsal: pondělí 26 květen 2014, 22:16
od simirro
Zdárek, taky se přikláním k problému CDI. A proč? Koupil jsem moto a najezdil 200km bez problému. Pak 1den mě to udělalo 2x a 100km nic. A zase některý následující den během 40km mě 6x spadly otáčky na nulu, nejiskrilo. Vždy jsem musel vypnout klíček, neutrál a znovu v pohodě nastartoval. Což mě teda vadilo, však víte jak je to krásný s velkých toček na nulu. Napadlo mě CDI, protože je to menší bolest dominiků. V garáži mám náhradní, tak že ho tedy vyměním. Při výměně, u rozpojení kontaktů mě napadlo než odepíšu CDI v motorce, že prostříknu kontakty sprejem na čištění a deoxidaci kontaktů. Nechal 2-3minuty působit a zapojil zpět.
Teď během 3měsíců jem ujel 2000km a neudělalo to ani jednou. Tak uvidím co dále. Je možné,kéž by, že to bylo jen těmy kontakty. Zoxidovaný kontakty můžou sloužit jako studený spoj(fungovat,nefungovat). Ještě se uvidí jak se bude motorka chovat za pořádného deště.