Ahoj
Tak jsem se v tom také trochu poštoural kvůli mému problému se startováním.
Jako první jsem změřil kompresi: bez vyřazování dekompresoru-2bary -málo
s vyřazeným dekompresorem- 4 bary - málo
(podle servisního manuálu by hodnota měla být 12,2 barů)
Sundal jsem víko a hlavu: po očištění jsem zjistil že mám hlavu prasklou mezi svíčkou a ventilem a mezi sacíma ventilama
taky už je těch hlav zde na foru popsáno dost . Zkusil jsem zabrousit ventily na sedla protoze tam byl problém asi největší (profukovaly) -skoro na tom byly hůř sací než výfukový.Po odzkoušení benzínem jsem vše dal dohromady, nastavil rozvody a změřil kompresi která stoupla aspon na 8 barů s vyřazenym dekompresorem (toleranci komprese jsem nikde nenašel) ale už to konečne startuje.
Problém je že se po zahřátí motoru ozývá nepěkný hlasitý cvakání kolem víka jako asi většině podle toho co zde čtu.
Docela sem nepochopil (z překladu) nastavení právě onoho pravého dekompresního ventilu - popisují to tam celkem složitě tak točim klikou k TDC a před horní úvratí (kompresí) asi čtvrt otáčky k rysce T -dekomresor vypne (ventil se uzavře) a po dojetí na značku T - seřiziji na předepsaných 0,12mm - DĚLÁM TO SPRÁVNĚ ???
Také jsem zjistil že po zahřátí motoru se mi vůle ventilů zvětšují - snad to tak má být. Uvažuji o tom, úplně vyřadit dekompresor a startovat na těch 8 barů (sprasklou hlavou asi můzu bejt estě rád)
Sezona končí aspon pro mne tak budu koumat dál. Tak at vám to jezdí