kozzy píše:Za mě:
Nové díly jsou nesmysl!!!
Navaření: nemám osobní zkušenost. Vím že to jde, ale netuším kolik to může stát, jak dlouho to trvá, a jak věrně se povede borcům nabrousit tvary vyčky atd. když nebudou mít k ruce originál. Možná pak budeš muset ladit karbec. Zas by se tímto způsobem dala vytunit ostřejší vačka, a dostat z doncka pár koníků navíc.
Výměna za jeté díly mě osobně příjde nejschůdnější. Samotnou vačku, zdvihátka a dekompresor budeš shánět těžko, ale celej motor seženeš snadněji a možná levněji (tobě by asi stačil i zadřenej/vydřenej,prasklá hlava...). Navíc Ti zbyde spousta dalších náhradních dílů, třeba čerpadlo...
Wáca píše:Vačku a vahadla nech zrepasovat, dělal jsem to na svém NX a i ted na XL600. Cena směšná oproti novým věcem cca 2500,- jsem dával myslim.
Ten bordel ve vačce je karbon od toho nejspíš jak motor žere olej a stářím, takže bych kouknul ještě na kroužky a určitě dal nový gufera na ventily.
Funkčnost čerpadla vyzkoušíš tak že si ho připojíš třeba na vrtačku jestli tlačí olej, ale nikde jsem nezjistil jaký to má mít tlak. ale čerpadlo rozeber a uvidíš, určitě bude mít poškrábaný ty packy, ale to má každá takhle stará mašina, tak se nelekej. každopádně v servisním manuálu jdou najít servisní limity. Taky koukni na sítko co je pod rámem,dost lisí o něm ani neví a pak to zadřou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků