Zdravím chlapci chlapi,,, mam dilema začalo to ca 3tydni z5.... nejdřív přestalo startovat přes el. startér ...po nahození nového startéru a startovací cívky jsem usoudil že je KO volnoběžka ....takže jsem začal pomalu rozdělávat ....jenže moto měl zřejmě nějaký super opravář 3 imbusi na krytu total stržené (takže to chvilku zabralo
) hlavní šroub co drží elektromagnet dosekaný sekáčem ...osoba nejspíš neměla klíč ..natož golu
.......tak jsem to tedy sundal dal jsem novou volnoběžku z druhého motoru ....abych stáhl elektromagnet sundal jsem si kryt spojky a zapřel mezi ozub kola hlinikovou kulatinku vše šlo vcelku hladce ale pak sem se zakoukal
...a tím to začalo zjistil jsem že mám prasklý blok motoru pod Kick pákou...sehnal jsem si lepidlo na hliník ..abych se k prasklině dostal i ze vnitř sundal jsem hřídel a ozub. kolo od kick paky ..jenže další sranda
hřídel od kick páky je usazená do takového obložení ale já ho měl prasklé půlka byla vylomená to je asi příčina prasklého bloku.protože když mi nešel el. startér startoval jsem automaticky kick pákou ..tak jsem to taky zalepil drží to nad mé očekávání ...pak jsem to pomalu vše složil nikde nic nekapalo takže prasklina zalepená chytlo to skoro na drc ..jenže pod krytem té spojky není něco v pořádku ,,něco tam někde pře, o něco dře nebo chrčí nebo prostě něco takového žádný hezký zvuk
.. nevýte někdo co to muže být už jsem měl dneska nervy v kýblu
mám pocit jako by dřel trošku ten spojkový koš o ten kryt ? je to možné ?? takže moje otázka zní ?jakou tloušťku těsnění mám zvolit ?? nebo co kde jak ?? proč
prosím o radu už nato nemám nervy
po tom trápeni už jsem si najivně myslel že bude vše ok kdys to nekapalo a volnoběžka šlapala ..tak jsem si najivně myslel že se snad už projedu
.... děkuji za každou radu ..