Wáca píše:Pokud mas rozvody OK tak mas podle me spatne nastavenou vuli na vyfukovem ventilu s dekompresorem a ventil se neuzavre a utika ti tlak
No tak dotáhl jsem rozvoďák páč byl volnej, a po dalším neúspěchu jsem zjistil, při otáčení že každá druhá horní úvrať pravý výfukový ventyl je bezvůle...tak nemohl by být ventyl v háji?
Jelikož je to 4taktní motor tak výfukový ventil otevírá po dvou taktech. 1.H úvrať-komprese-vše zavřeno, 2.HU výfuk-výfuk otevřen. Tzn. jak asi správně diagnostikoval Wáca, máš špatně seřízený výfukový ventile, resp pravý s dekompresorem-podfukuje. Seřízení ventilů HLEDEJ třeba tu viewtopic.php?f=17&t=192&p=1816&hilit=se%C5%99%C3%ADzen%C3%AD+ventil%C5%AF#p1816 Zkráceně točit motorem do HÚ až budů všecky zavřený, dotočit na rysku "T" a seřídit. Těsně před T by se mělo ozvat lupnutí od dekompresoru. Zlom vaz.
Je bez vule, protoze ho nadzvedava dekompresor, pootoc motorem jeste kousek po smeru a mel by si slyset jemne cvaknuti ( vypne se dekompresor) anebo uvidis jak povyskoci ten staveci sroubek, a teprv pak stelovat vuli