Mefisto píše:Renegade: To by bohužel nešlo,protože potvrzení o seškrecí ti vystaví až na základě faktury o koupi dílů a jejich montáži
Bago píše:Já jsem ten uzavírací proces absolvoval, vychází to na cca 6000 s prací (+- autobus - může se lišit v jednotlivých dealerstvích)
Škrtící kit se skládá z příruby karburátoru a zadní rozety(tuším +2 zuby) - proto je dokonce paradoxně dražší než třeba na Transalpa, kterej je dvouválcovej- nerozumím moc tý rozetě, ta stejně výkon nijak nemění - ale budiž.
Jinak ta příruba vypadá zvnějšku úplně stejně - jen je na ní vyražen nápis ,,25kW" - a zevnitř je její průřez o něco zmenšený - odhadem tak o 25% oproti originálu.
Jinak se dají škrtit pouze modely 1997 a výše (vyrobené v Itálii).
Gyzi píše
Bago prosimtě na tej přírubě která je na donckovy už od výroby je vyraženo 32 KW,nebo neni??a jestli by jse tam dalo na tu přírubu která je na moto od začátku vyrazit těch 25 KW ?,jestli je to na nějakym dobrym miste
jakre280 píše:Gyzi píše
Bago prosimtě na tej přírubě která je na donckovy už od výroby je vyraženo 32 KW,nebo neni??a jestli by jse tam dalo na tu přírubu která je na moto od začátku vyrazit těch 25 KW ?,jestli je to na nějakym dobrym miste
Na přírubu si můžeš vyrazit co chceš, ale dokud to nemáš v papírech je ti to na nic.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků