Kluci pomóóóc. Popíšu, co se mi na každé jízdě stává: Uprostřed jízdy najednou otáčkoměr padne na nulu a tím pádem jsem v pr*. Dneska mi to ten můj mezek udělal na 10-ti kilometrech asi 4x, což znamenalo konec výletu, neboť i parťák má jenom jednu trpělivost. Popíšu lépe příznaky, podle kterých by možná někdo věděl poradit jak na to. Stopou by mohl být ten otáčkoměr. Pokud mi např. za jízdy dojde benzín a musím přepínat na rezervu, tak motor sice chcípá, ale otáčkoměr ukazuje. Ale to co chci popsat je stav náhlé smrti v určitém elektrickém okruhu. Startér vesele točí motorem, kontrolka neutrálu svítí, světlo svítí, ale motor se nechytá. Zatím se vždy tak do dvou až deseti minut mašina umoudřila a pak najednou chytla, ale to uznáte, že takhle se nedá žít.
A toto mi doncek ve větší či menší míře dělá prakticky celou dobu, co ho mám.
Měl jsem tu mašinu rozebranou několikrát, CDI plesknuté o zem, všechny dostupné kontakty jsem prostříkal, kostra zkontrolovaná, vše OK. Pak jsem měl nějakých 400 až 500 km bez tohoto jevu, ale nějaké zárodky to musely přežít a domnožit se.
Předpokládám, že kvůli tomu otáčkoměru můžeme vyloučit karbec, airbox a podobné neelektrické věci.
Kdyby byl problém ve vysokonapěťovém okruhu (svíčka, cívka, faja...) tak by ten otáčkoměr ukazoval. Čučím do elektro schématku, ale nejsem chytřejší.
Nemáte někdo ještě nějaký poslední nápad, než tu, jinak motoricky suprovou mašinu, hodím ze skály?