Výměna brzdových destiček

Užitečné rady, o kterých byste měli vědět - silniční zákon, první pomoc, dopravní předpisy v okolních státech, apod.

Výměna brzdových destiček

Příspěvekod premeCZEk » sobota 06 květen 2017, 17:29

Ahojte,
jsem amatér který se snaží vyměnit si brzdové destičky, ale hned mě dost potrápilo roztažení tak, abych tam nacpal nové destičky a brzdový kotouč. Při pokusech o roztažení přes staré destičky a páčení šroubovákem se mi stalo, že mi vypadlo jakési kolečko z jednoho pístu (viz obrázek). Může mi někdo pomoci, co se mi to přihodilo, jak to opravit, případně co mě čeká?

https://monosnap.com/file/4JI75lUIbT2tr ... 6BOUBNOTAu

Díky za pomoc.
premeCZEk
 
Příspěvky: 5
Registrován: pátek 23 říjen 2015, 15:15

Re: Výměna brzdových destiček

Příspěvekod Wáca » neděle 07 květen 2017, 00:08

To nic není, je myslím jen kvůli teplotě od destiček, nalep to něčím a hotovo. Jinak pístky to chce očistit než je zamáčkneš zpátky ;-)
Uživatelský avatar
Wáca
 
Příspěvky: 662
Obrázky: 0
Registrován: pondělí 31 srpen 2009, 12:21
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Výměna brzdových destiček

Příspěvekod premeCZEk » neděle 07 květen 2017, 09:08

A očistit jak a kde? Mám koupený čistič brzd, ale úplně nevím. Co jsem se dočetl, tak tím čističem kotouč a destičky po manipulaci.Děkuju
premeCZEk
 
Příspěvky: 5
Registrován: pátek 23 říjen 2015, 15:15

Re: Výměna brzdových destiček

Příspěvekod Wáca » pondělí 08 květen 2017, 05:31

Vysunout pístky (ale ať nevypadnou) a očistit od bordelu třeba tím omašťovákem, pokud tam bude hodně bordelu přilepenýho, tak jemným šmirglem přejet dokola. Já než je zatlačím, tak očistím a máznu WDčkem ať to klouže a pak odmastím ;-)
Uživatelský avatar
Wáca
 
Příspěvky: 662
Obrázky: 0
Registrován: pondělí 31 srpen 2009, 12:21
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Výměna brzdových destiček

Příspěvekod peca » úterý 09 květen 2017, 13:57