Mě už to teď docela jde
, ale až poté, co sem tam dal laďák. Neříkejte tomu návod, ale Jak sem se to učil já
:myslel jsem, že to budu umět za týden, ale nakonec to trvalo skoro půl roku! Ideální je jízda do mírného kopce na 1-ku, vytočit na 3/4 plynu, ubrat a zase přidat. Nejdřív přidat míň, na další pokus víc a víc a...A ono se to začne zvedat víc a víc a... Připadá vám, že jedete skoro ve svíčce, ale kolo je cca 10cm nad zemí
Su dost těžkej(105kilo), takže pomáhá trochu se posunout zadkem dál od nádrže. Pokud si myslíte, že už to takhle dostatečně zvládáte, nechte se od někoho nafilmovat, ať se můžete podívat sami, jak to (ne)jde. V téhle fázi jsem se naučil zjistit okamžik, kam už dál nezvedat(nepřidávat). V mém případě, když přes kapličku nevidím na asfalt.
. No a potom to pilujeme na rovince a třeba i z kopečka. Při tomto budto držíme plyn do omezovače
, nebo zkoušíme přeřadit na 2-ku(přes neutrál nedoporučuju). Nebo to zkoušet zvedat rovnou na 2-ku. Je to rychlejší, protože už víme kam chceme(spíš kam až nechceme!) přední kolo poslat. Pokud to nejde jenom plynem, pomůžem si spojkou, tzn. rozjet se na 1-ku, zařadit 2-ku, rozjet se na cca 3tis otáček, zmáčknout spojku, přidat plyn a pustit spojku. Todle se tak blbě popisuje
. A opět zkůšat, zkůšat... Pak se dá řadit až do halelujá. Laďák tomudle všemu straaaaašně moc pomůže. No já sem se ale rozepsal....