Drtič zatáček?
Napsal: pondělí 28 prosinec 2009, 20:38
Zdar chlapi. Jelikož jsem na Dominátoru ještě zelenáč, chtěl bych vědět, jaké jsou vaše zkušenosti s "řezáním zatáček" na asfaltu. Podle autora recenze na NXko v časopisu motoráj je to "drtič zatáček" a jak dál píše: "počítejte s tím, že na zakroucených okreskách a ostrých vinglech vás bude málokdo stíhat!" - kolik si myslíte, že je na tom pravdy??? Vím, že záleží na mnoha a mnoha okolnostech při svištění zatáčkou ale přece jenom by mne zajímaly vaše názory zkušených matadorů, vezmeme-li pro příklad: suchý asfalt, 1 jezdec 80 kg, pneu typizované, např. Pirelíny, co tam dávali Italové při montáži...
Já osobně o výše uvedených slovech o drtiči zatáček pochybuji, protože mám prostě nedůvěru k vysokému těžišti, úzké edndurácké 21 s enduro-vzorkem vpředu a odstřelujícímu zadnímu kolu!
Sám jsem zatím nenašel odvahu si mé obavy ověřit naostro, krom teda toho odtřelování zadního kola, což se mi stalo už dvakrát, že při najetí na podélnou nerovnost zadek citelně smýkl do boku.
Dále se v tom článku píše o nekrytém centrálu - o tom mám taky pochyby, že by to tak japonec nechal (nechal lítat bláto na pracovní píst tlumiče), nebo snad to chromované je skutečně píst a né krytka??
Dík za odezvu.
Já osobně o výše uvedených slovech o drtiči zatáček pochybuji, protože mám prostě nedůvěru k vysokému těžišti, úzké edndurácké 21 s enduro-vzorkem vpředu a odstřelujícímu zadnímu kolu!
Sám jsem zatím nenašel odvahu si mé obavy ověřit naostro, krom teda toho odtřelování zadního kola, což se mi stalo už dvakrát, že při najetí na podélnou nerovnost zadek citelně smýkl do boku.
Dále se v tom článku píše o nekrytém centrálu - o tom mám taky pochyby, že by to tak japonec nechal (nechal lítat bláto na pracovní píst tlumiče), nebo snad to chromované je skutečně píst a né krytka??
Dík za odezvu.