Tak po všech laborováních s bohatosti směsi atd, jsem došel k závěru: nepodkládat jehlu , nechat co nejníže, šroub bohatosti cca 2 1/4otáčky .
Samozřejmostí je vyčištěn karbec, odstraněno různé chcípání na volnoběh, cukání na nižší rychlosti, špatné starty atd.
Svíčka krásně čistá, stále jako nová.
Částečně seříznutý šnorchl aiboxu pro lepří sání.
Na pětku se dá i po rovině s lehkostí i 60 kmh.
Řetězovka 14/47 doporučuji, není to na dálnici ale na okresky bombovní.
Měl jsem i 15/47 , ale 14 je lepší není nutno pořát řadit, rozdíl otáček je tak 300.Lépe táhne.
Taky jsem si myslel, ze čím více benzínu a více vypodložím jehlu tak to víc pojede, ale opak je pravdou.
Snad to někomu pomůže.Motor jde jak švýcary krásně přede nekolísá, při podložené jehle na posr...., a to jsem zkoušel různé tloušťky 0- 1,5mm, bylo to o ničem.
Nakonec jsem na radu zkušeného ladiče zahloubil osazení jehly v šoupátku o cca 1mm a ejhle motor najednou nějak ožil -super.
Samozřejmě při neustále kontrole barvy svíčky , a spotřeba nyní tak 4,5l a delší trasy pod 4L.
Čaute.

Jinak trysky 145/50