Diskuze k článku "Karburátor - bohatost směsi"
Napsal: neděle 13 únor 2011, 13:49
Pokud by chtěl někdo komentovat můj poslední článek O bohatosti směsi, může v tomto vláknu. Kritika vítána.
Fórum pro příznivce motocyklu NX.
http://nx650.cz/forum/
Bago píše:Dobře napsaný článek
Jen s tím vstřikováním bych byl opatrnej.Lambda sonda nemá tak moc možností k úpravě směsi, tak jak ty píšeš, jelikož ŘJ moderních motorek má většinou nahranou jen 1 palivovou mapu.V případě úprav je pak potřeba obdoba dynojet kitu pro vstřikování nazývaná "Powercommander" - nahrání dalších palivových map.
PS:Opravdu chceš zkoušet Dave´s carbs mods?Jakej ročník domina máš?
Bago píše:Dobře napsaný článek
Jen s tím vstřikováním bych byl opatrnej.Lambda sonda nemá tak moc možností k úpravě směsi, tak jak ty píšeš, jelikož ŘJ moderních motorek má většinou nahranou jen 1 palivovou mapu.V případě úprav je pak potřeba obdoba dynojet kitu pro vstřikování nazývaná "Powercommander" - nahrání dalších palivových map.
PS:Opravdu chceš zkoušet Dave´s carbs mods?Jakej ročník domina máš?
praporčík píše:CO TO JE? Dave´s carbs mods
rastakvajanasta píše:Na jaře o tom napíšu článek česky, až to vyzkouším. V angličtině se to nechá vygooglit. V podstatě jde o takovou mírně pokročilou úpravu sání a karburátoru, kterou vymysleli a odzkoušeli chytří páni pro Hondu XR650L.
rastakvajanasta píše:Hlavní je úprava karburátoru, aby to dobře fungovalo je třeba taky vyměnit filtr a upravit airbox.
Bago píše:A už jsi někde našel nějakýho "dodavatele" trysek ?
Já už po tom totiž tak trošku pátral...a krom Dynojetu (kterej není určenej na můj modelovej rok 98) se dle mých informací tady nedá nic moc sehnat - teda minimálně reakce partsdepot.cz a autorizovanýho servisu hondy byla negativní...
Bago píše:Dík za tip!
Momentálně rozhodně začnu s odstraněním EKOsráče...a pak zkusim pořešit vejfuky + karbec.Nejsem si totiž jistej, jestli je moje 98 stejná jako na XR600L a jestli to uvnitř karbecu vypadá stejně tak, abych mohl použít ten carb´s mod...