Tak už mám taky zásuvku:
Přikládám stručnou dokumentaci, kdyby náhodou někoho zajímalo jak sem na to šel.
Takže, pod sedlem jsem našel nezapojený konektor, na kterém však nebylo napětí,v žádné poloze klíčku.
Zkusmo jsem v pojistkové krabičce doplnil pojistku, a napětí na konektoru se rázem objevilo, ale jenom když je klíček v poloze ON.
Protože se mi nepodařilo sehnat protikus k origo konektoru, tak jsem ho uštípnul a natvrdo napájel dráty, které jsem pod nádrží protáhnul podél rámu dopředu k zásuvce.Tu jsem přilepil oboustrankou k nádrži.
Takže mám dvojzásuvku se samostatnou pojistkou v pojistkové krabce, na které neni napětí, pokud není zapnutý klíček. Zatím to zní slibně, uvidíme co na to praxe.
Náklady: 110 Kč zásuvka. dráty ležely v dílně = 0 Kč. oboustranku jsem znárodnil v práci = 0Kč (jinak stojí metr asi 300Kč a prodává se v klubech po 10m)
Už zbývá jen držák na telefon/navigaci. Ten je momentálně ve vývoji, ale to už je na jiné vlákno.
HOWGH