Karburátor

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Karburátor

Příspěvekod KTM94 » pondělí 14 březen 2011, 22:57

Přes zimu jsem opravil motor, vyměnil jsem píst, kroužky, povedlo se mi sehnat nový válec, gufera ventilů, kolečko v převodovce adt. Při prvním nastartování, mě překvapilo, že na sitič motorka měla nízké otáčky dokonce jsem jí musel nepatrně pomáhat plynem. S karburátorem jsem přes zimu nic nedělal, vše fungovalo normálně až po opravě motoru to začalo takto zlobit. Vyndal jsem karbec, vyčistil, namontoval a je to stále stejné. Sitič je funkční, protože když ho při teplém motoru zapnu tak začne motor tarokovat (začne se ulejvat) pouze při studemém motoru jsou otáčky strašně nízké a nemají standartních cca 2500 ot/min. Ještě jsem musel šroubem volnoběhu přidat dokonce několik otáček, aby teplý motor udržel volnoběh, na podzim to drželo volnoběh normálně a ze šroubem volnoběhu nikdo netočil. Při jízdě se mi zdá, že po ubrání plynu motor nezačne hned brzdit motorem, ale je tam prodleva. Nevím co s tím tak poraďte.
Díky Tonda
KTM94
 
Příspěvky: 9
Registrován: sobota 11 září 2010, 21:25

Re: Karburátor

Příspěvekod kozzy » úterý 15 březen 2011, 00:13

Řek bych, že po tak zásadní opravě motoru by se měla znova nastavit bohatost směsi.Nevím jestli jsi to dělal, ale v tvém příspěvku jsem to nikde neviděl.Pokud ne tak by to mohlo být tím. Krom toho 2500ot mi nepřijde jako standardní volnoběh. Alespoň teda myslím že já nemám tak vysoké volnoběžné otáčky ani na sytič při studeném motoru. Při teplém motoru bez sytiče mám volnoběh lehce přes 1000ot. Většina lidí doporučuje víc, ale motor mi na světlech nechcípe, takže nemám důvod zvyšovat.
Uživatelský avatar
kozzy
 
Příspěvky: 229
Obrázky: 18
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 12:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Karburátor

Příspěvekod galgs » úterý 15 březen 2011, 11:39

Alfík nás asi zabije, ale niečo podobné už sa riešilo aj tu: viewtopic.php?f=17&t=947 :roll:
inak ja ten sytič nemačkám až nadoraz, ale len tak do 3/4, práve kvôli tomu, že by mi padali otáčky, ale uričte to bude mať čo dočinenia s bohatosťou zmesy a pod., popr. obotrebovaný valček s ihlou, patriaci sytiču...
Uživatelský avatar
galgs
 
Příspěvky: 104
Obrázky: 0
Registrován: čtvrtek 26 únor 2009, 21:12
Bydliště: Považská Bystrica

Re: Karburátor

Příspěvekod SpykerGT » úterý 15 březen 2011, 14:11

Tohle by mohla dělat i svíčka, nezkoušel jsi ji vyměnit?
Uživatelský avatar
SpykerGT
 
Příspěvky: 15
Registrován: pondělí 22 březen 2010, 16:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Karburátor

Příspěvekod Alfik » úterý 15 březen 2011, 19:50

Protentokrát to zatím nechám.Toto je trochu jiné téma.Asi by to splynulo a nikdo by se v tom nevyznal.Takže dobrý.
Uživatelský avatar
Alfik
Moderátor
 
Příspěvky: 857
Obrázky: 1
Registrován: úterý 16 září 2008, 13:10
Bydliště: okolí Knína

Re: Karburátor

Příspěvekod mirbubak » úterý 15 březen 2011, 20:34

ja sem v zimě měl sundane řiditka a jak sem to složil zapojil lanka tak sytič byl rozladěny,nechtěl držet vysoke otáčky,sešteloval jsem to na sytičovem lanku a od te doby je to v pořadku,davam větší pulku sytiče naskočí to na otačky kolem 2,500 otaček,někdy vic někdy min stahnu na 1600 a vyjedu.ze začatku sem si na ten sytič nemohl zvyknut je strašně citlivy.zkus poštelovat lankem sytiče a zkusit třeba maš stejny problem
mirbubak
 
Příspěvky: 77
Obrázky: 0
Registrován: pondělí 08 listopad 2010, 16:55
Bydliště: vsetín

Re: Karburátor

Příspěvekod madik » pátek 20 květen 2011, 22:56

Zdravím, chlapi mám taky podobný problém dle mého názoru s pal soustavou. po zahřátí motoru na provozní teplotu dochází k tomu že kolísají otáčky motoru na volnoběh ale co je hlavní při prudším přidání plynu jakoby vynechá, střelí do výfuku ,cuká a následně přidá.To vše se děje v rozmezí otáček cca 2500 až 3500. při vyšších otáčkách motor chodí skvěle.ještě abych doplnil,mám domino z roku 96,po výměně pístu wiseco,komplet dělaná hlava + rozvody,karburátor několikrát venku a důkladně vyčištěn, otevřené výfuky jako Rastakvasanaja. Už si s tím nevím rady. Děkuji za vaše názory. Zdravím Madik
madik
 
Příspěvky: 5
Registrován: sobota 10 červenec 2010, 13:03

Re: Karburátor

Příspěvekod madik » pátek 20 květen 2011, 22:57

madik píše:Zdravím, chlapi mám taky podobný problém dle mého názoru s pal soustavou. po zahřátí motoru na provozní teplotu dochází k tomu že kolísají otáčky motoru na volnoběh ale co je hlavní při prudším přidání plynu jakoby vynechá, střelí do výfuku ,cuká a následně přidá.To vše se děje v rozmezí otáček cca 2500 až 3500. při vyšších otáčkách motor chodí skvěle.ještě abych doplnil,mám domino z roku 96,po výměně pístu wiseco,komplet dělaná hlava + rozvody,karburátor několikrát venku a důkladně vyčištěn, otevřené výfuky jako rastakvajanasta. Už si s tím nevím rady. Děkuji za vaše názory. Zdravím Madik
madik
 
Příspěvky: 5
Registrován: sobota 10 červenec 2010, 13:03

Re: Karburátor

Příspěvekod Wáca » sobota 21 květen 2011, 07:53

madik: a koukal jsi na tu přírubu mezi karbecem a hlavou válce jestli není prasklá a nepřisává falešnej vzduch ?
Uživatelský avatar
Wáca
 
Příspěvky: 662
Obrázky: 0
Registrován: pondělí 31 srpen 2009, 12:21
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Karburátor

Příspěvekod madik » neděle 22 květen 2011, 17:09

waca, zdravím, přírubu jsem kontroloval. je OK, další poznatky jsou že to dělá více po větším zahřátí, po cca 30 km. mám podezření na CDI, ještě potřebuji vyloučit pal soustavu, konkrétně chci namontovat pal. filtr na přívod benzínu.
madik
 
Příspěvky: 5
Registrován: sobota 10 červenec 2010, 13:03

Re: Karburátor

Příspěvekod Misak83 » neděle 22 květen 2011, 20:27

zdar chlapi, všim jsem si že je tu řeč o přírubě mezi hlavou a karburátorem ta moje vypadá že brzy praskne a na to nechci čekat, kde se dá sehnat nová, odkud obědnáváte originální díly, nebo musím najít, kde tu máme servis na hondu :?:
Uživatelský avatar
Misak83
 
Příspěvky: 30
Obrázky: 11
Registrován: sobota 23 duben 2011, 10:42
Bydliště: Mořkov

Re: Karburátor

Příspěvekod rastakvajanasta » pondělí 23 květen 2011, 07:33

Misak83 píše:zdar chlapi, všim jsem si že je tu řeč o přírubě mezi hlavou a karburátorem ta moje vypadá že brzy praskne a na to nechci čekat, kde se dá sehnat nová, odkud obědnáváte originální díly, nebo musím najít, kde tu máme servis na hondu :?:


Nejsnazší cesta jak ji sehnat doma od počítače je z partsdepot.cz, přišla mi za pár dní a cena... no prostě cena za "genuine Honda part" :? to znamená hodně. Blbý je, že tyhle příruby se v druhovýrobě nedělají.

http://partsdepot.cz/index.php?model=705&mfg=Honda&cat=Motorcycles&year=1989&modelsearch_x=&curl=&section=7504
číslo 5, cena kolem 1500
do poznámky k objednávce uveď rok výroby, nejsem si 100% jistej, jestli je příruba stejná pro RD02 i RD08
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 882
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Re: Karburátor

Příspěvekod Misak83 » pondělí 23 květen 2011, 19:18

rastakvajanasta: díky za info :wink:
Uživatelský avatar
Misak83
 
Příspěvky: 30
Obrázky: 11
Registrován: sobota 23 duben 2011, 10:42
Bydliště: Mořkov

Re: Karburátor

Příspěvekod frijolero » pondělí 23 květen 2011, 21:12

Zdar, ja ji slepil Loctitem a stahnul utahovacim paskem.. a od te doby mam klid. 8)
frijolero
 
Příspěvky: 65
Registrován: neděle 20 červen 2010, 16:07
Bydliště: Vendryně

Re: Karburátor

Příspěvekod task » úterý 24 květen 2011, 06:50

Někde se tu taky psalo o základním nastavení karburátoru :w1/:
Buď jsem slepej ale já to tu nikde nemohu najít . :evil:
Pomůžete :please:
Uživatelský avatar
task
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 372
Obrázky: 11
Registrován: úterý 28 listopad 2006, 21:26

Další

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron