Tak vše namontováno
.
Výfuky origo-poslední trubka z D19,5 na D24 a o 1cm z vnitřku kratší (hezky bublá-neřve, vypadá jak origo)
KN filtr-nemohl sem ho dostat do té horní objímky
tak sem ho trošku po obvodu zeřezal (těsní).
Trysky
Včera sem to projel cca 30km, na 5 se dá jet pohodlně od 2500 otáček (cca70kmh). Podle svíčky je eště bohatá směs (3,75ot-ubral sem na 3ot a uvidím).
Když sem ju šteloval tak při dotahování (od 3ot do asi 1ot ) se otáčky motoru zdvihaly, to by mělo byt asi naopak né?
Akorád po zaklapnutí trochu pomalej klesajů otáčky, a když sem dojel tak se ně hryzly otáčky na 3000 dokáď nedošel v karbu bnál
. A když sem jel kolem 100 110 tak teplota oleja vyběhla na 100C. Po startu byl motor celkem rychle vřelý (olej nee-pozvolna). Mám vyrobeý chlaďák tak doufám že bude fungovat až ho nekdy namontuju.
Dofám že to bude OK jinak poputuje do servisu
.
dod: Tak to moc nezafungovalo. Když sem měl 0.54 a bohatů směs tak to tahlo od 2500ot jak čert. Ale jakmile sem sešteloval směs podle svíčky tak se to vrátilo skoro na původní stav a ke všeckýmu začaly pomalý padat otáčky po zavření plynu. Takže to chce zkůšat. Eště musím pořešit lanko sitiča (mám nádstavce řídítek-při otáčení se bovden popotahuje-blbnů otáčky) a udělat nový to šroubení, závit je na sra_ky a mám strach že si to přisává. A já ladím a ladím