Karburátor

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Re: Karburátor

Příspěvekod peca » čtvrtek 25 srpen 2011, 19:02

Tak skok je doma ze servisu. A funguje to :hura: . Dostal sem se asi na tovární nastavení ale oproti temu "vyladěnýmu" je to slušný skok dopředu. Motor jede uhlazeněj, ale tááááhne pěkně.
No a pam serviceman prý vyměnil trysky za origo, přetěsnil karb (hlavně asi tá gumička na šroubu bohatosti), seřídil bohatost směsi, seřídil ventyle. A prál že tady to domácí ladění je celkem loterie, že už takových pár nepodařených případů měl, tak nevim. A že se seřizovat bohatost ani moc nemusí (max v rozmezí 0,5 otáčky), že je lepší udržovat v čistotě filtr a neměl by byt problém. Tak uvidím až se budu na konci roku dívat na svícu jak dobrů prácu udělal.
A já sem vyplázl 2300 peněz a jel spokojený s výsledkem dom.
Jo a pro úplnost, měl sem to v MX-shopu v Hodoníně.
peca
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 371
Obrázky: 106
Registrován: sobota 04 červen 2011, 22:43
Bydliště: kyjovsko

Re: Karburátor

Příspěvekod Misak83 » pátek 26 srpen 2011, 14:20

a co ti tam teda dal za trysky, víš to? myslím jaký hodnoty a co máš za rok výroby?
Uživatelský avatar
Misak83
 
Příspěvky: 30
Obrázky: 11
Registrován: sobota 23 duben 2011, 10:42
Bydliště: Mořkov

Re: Karburátor

Příspěvekod peca » sobota 27 srpen 2011, 18:52

Mam rv1993, měly by tam byt volnoběžná 48 a hlavní 148.
Ale esi jich tam dal nevim, rozdělávat to už rači nebudu :) . Zajímavý je že já sem měl štelovací šrůbek vytahlý o 4 otáčky a svíca byla bílá jak stěna a teď trčí cca 1,5mm, asi to nekama pěkně cucalo luft (prasklá příruba sání).
Ale zas tak spokojený ze servisem nejsu. Sice sem si to zběžně kontroloval ale při cestě dom se ně třepala maska-vyšrůbovaný jeden šrůb skoro na konci, naprasklý očko na plastu, hadičku přepadu z karbu přehodil enom tak přes motor díky čemuž sem si všiml že néni rovně nasazená příruba karb-airbox takže to fučelo bokem :_NO: :_NO: :_NO: Asi budu hledat jiný servis nebo hodně kontrolovat. :x
peca
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 371
Obrázky: 106
Registrován: sobota 04 červen 2011, 22:43
Bydliště: kyjovsko

Re: Karburátor

Příspěvekod ddusann » neděle 25 září 2011, 22:06

cau lidi...potrebuju poradit, resp. vedet, jestli se vam neco podobneho jiz stalo... v sobotu asi po 30km sem dohanel kolonu, a prestalo to jet tak jak ma... volnobeh to drzi, ale vynechava v prubehu, mozna hur startuje, ale to si nemyslim... za tepla jsou ty "diry" mensi. vite?
ddusann
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 89
Obrázky: 7
Registrován: sobota 02 srpen 2008, 15:31

Re: Karburátor

Příspěvekod karas » středa 23 listopad 2011, 17:03

cauka. Tak jsem zazimoval a pustil se do rozborky karburátoru trysky tam mam 50 a 145 - trosku jina kombinace než jsem četl výše.. Nevíte někdo jak má chodit píst s jehlou (zvedací raménko) a vačka plynu (klapky) ??? Protože když jsem pootacel vačkou tak šoupě s jehlou začlo reagovat až po ujetí cca 1cm po vačce, přispůsobil jsem trošku vidličku která otáčí ramínkem aby to reagovalo hned (zdála se mi i trošku ohnutá asi časem, spíš jsem jí narovnal)- Zkoumat to někdo?
karas
 
Příspěvky: 14
Obrázky: 0
Registrován: středa 29 červen 2011, 21:38

Re: Karburátor

Příspěvekod rastakvajanasta » čtvrtek 24 listopad 2011, 08:48

karas píše:cauka. Tak jsem zazimoval a pustil se do rozborky karburátoru trysky tam mam 50 a 145 - trosku jina kombinace než jsem četl výše.. Nevíte někdo jak má chodit píst s jehlou (zvedací raménko) a vačka plynu (klapky) ??? Protože když jsem pootacel vačkou tak šoupě s jehlou začlo reagovat až po ujetí cca 1cm po vačce, přispůsobil jsem trošku vidličku která otáčí ramínkem aby to reagovalo hned (zdála se mi i trošku ohnutá asi časem, spíš jsem jí narovnal)- Zkoumat to někdo?


Tohle není přímej karburátor. Lankem plynu ovládáš klapku, šoupě je ovládaný podtlakem.
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 882
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Re: Karburátor

Příspěvekod karas » čtvrtek 24 listopad 2011, 18:19

Pravda je to (podtlakový píst) a na co jsou ty vidličky co ho přizvedávají zevnitř? pracují jen při nižších otáčkách kdy je podtlak nízký? co když jsem ten píst o ně opřel :o - takhle se zvedá už při malém otočení plynovou vačkou. Nevím jestli je to dobře....
karas
 
Příspěvky: 14
Obrázky: 0
Registrován: středa 29 červen 2011, 21:38

Předchozí

Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron