tak jsem si taky otevrel origo vyfuky....prvotni dojmy jsou, že dole to jede bez "cukani" a subjektivne se vyrazne zlepsil vykon mezi cca 5000-6500 ot./min., coz predtim nad 5500 ot. bylo v podtate nepouzitelne....
celkovy dojem je
a nad 5000 se z toho stava zlobivy jednovalec
musela se pridat smes cca +2ot. od predchoziho nastaveni.
jeste mi prijde, ze ve strednich ot. to trosku ztratilo silu oproti origo stavu.
nejpodstatnejsi zmenou je ted charakteristika motoru...vytaci se od 3000 do cca 6500 vcelku linearne.
predtim to bylo nic - tahne pekne a zase nic.
i z hlediska bezpecnosti je kolikrat clovek driv slyset nez videt, a to se pocita
jediny drobny "problem" je, ze si to obcas streli do vyfuku pri zavreni plynu, a to vzdy mezi 4000-5000 ot., ladit smes jeste sroubkem na karburatoru mi prijde blbost, svicka vypada ok.
otazka tedy zni jestli jit s jehlou vys? nebo s hl. tryskou? nebo to nechat být, s tim, ze se to normalni jev...?
dekuji za rady