( jiskra jiskru nejiskří nechytá nenaskočí nechce naskočit generátor pulsů puls generátor - hledání
)
Tak mě Skok taky chcípl, naštěstí před vyjížďků. Točil ale ani neslíbil. Týden před sme daly cca 280km a v celku bez problému. Kromě teho že studený nechtěl taky naskočit a až na jemňounký jakoby pocukávání při stálé rychlosti - sporadicky dělalo už dřív a myslel sem že to dělá řetěz. Tak sem vytahl svíčku - mokrá a bez jiskry.
Závada: odpor na snímači polohy kliky byl 2,2 KΩ místo 420-520Ω. Měřený na konektoru na levé straně u klaksonu, 2 káble.
Objednal sem nový s partsdep.. GENERATOR ASSY., PULSE 30300-MY2-620 2688,- (2366,-) (mám r.v.1993)
Už zase žije.
Jinak, jak negdo píše že dává kryt enom na tmel, tak jeden výstupek na krytu slůží jako axiální doraz kola náhonu ol.čerpadla, tak bacha aby to tam nešlo natvrdo!! Chtěl sem změřit kolik je tam místa, ale blb sem si zpomněl až to bylo složený. Plus přechod mezi čerpadlem a víkem těsní "O"kr + trubička, taky tam musí nejak? dosedat. Já sem mohl použit původní těsnění páč je tam chvílu a neprasklo, trošičku sem ho máznul tmelem. Sila těsnění byla 0,5mm+, orig od Hondy, kdyby negdo chtěl kupovat papír ať ví tlůšťku.
Bacha při demontáži (montáži) na trubičku mezi čerpadlem a víkem ať negde nevypadne, měl sem ju volnů. "O" kroužek u ní (9,6x1,9) byl vyžváchlý tak sem dal 9,8x1,9 Viton (měly v obchodě alfaagro Brno Tuřany 7.5,- posílajů v obálce poštů za 00ho.vnonic), snáď to bude OK.