Zdar. Vibrace sů pro mě u mojeho skoka naprosto v pohodě. Daleko větší problém dělá sedlo kde mě po cca 150km už začíná pr-del dost protestovat ale není problém jet ve stoje nebo poposednůt dozadu. Příjemná cestovní rychlost je 90-100kmh. Kopce sů v poho, 5tka nedá máloco a co nedá zvládne 4ka, klidně i v 90kmh (nevím jak ve dvou). Podvozek je z továrny dost měkký. Dokud sem de-bil!!! nedal moc hustý olej tak byl velice pohodlný. Předek se při brždění dost potápí ale to je daň za offroad choutky většiny endur. V zatáčkách je to pohodička, to se nechá položit pěkně na ouško. A ofík zvládne taky slušný. Oproti Jawce má o hodně výš těžiště takže manipulace na místě je horší.
Výhoda domina je že pokáď si aspoň trošku zručný tak si údržbu uděláš v pohodě sám. Nevýhoda?? je v krátkém intervalu výměny oleje 3000 km (2l za pár peněz, ol. filtr cca80kč po 12000km, vzduch filtr 350kč po 12000km, svíčka 80kč) což u mě vychází min 1x za rok, takže nemusím řešit stáří oleja. To souvisí s tů teplotů, já mám teploměr takže mám vyzkůšaný že v horku, když mu dám po ušách, teplota oleja vyskočí klidně na 120 stupínků. Ale motor nijak neprotestuje a olej to dá. Není problém někde chvilku zastavit na odpočinek a protažení. Hold není dobrý dávat temu po ušách v extrému,
tak jako u všech strojů!
Spotřební díly (spojka, filtry, destičky, kotůče, řetězovka,...) sů zatím běžně k mání. Na generálku vrchu (po ujetí patřičných km) se díly (píst, těsnění, gufera, rozvody,...) dajů taky v poho sehnat. Odcházává regulátor dobíjení (klasika), čidlo bočního stojanu (ide obejít), startovací relé (sem tam), CDI (řídící jednotka-údajně špatné spoje v tišťáku-lze opravit), elektro za slušný peníz dodává třeba Ignitech.
Nekeří kolegové tady na fóru majů nalítaný přes 100000km.
Startování je u domina problém, já mám vyzkůšaný vypustit (nebo vyjet) karbec, nebo motor párkrát protočím s vyplým zapalováním a pak chytá v pohodě hned, aj po zimě. Záleží dost na správném nastavení směsi.
Pro mě je to zkrátka pohodový stroj na okolokomínovky, který ale zvládne klidně aj delší výlet (někde sem viděl video kde borec jel z Itálie do Mongolska). A díky temuto fóru (DÍKY) se o moto dozvíš všecko
(hledat).
Bohužel hodně majitelů má NX jako přechodový stupeň krátků dobu, takže ser-ů ko-koti na údržbu. Pak se može nekde objevit že se to se-re a podobně!
Hold záleží jak se kdo o strojovnu stará (stačí v rámci běžné údržby)!!! Každopádně doporučuju první nekde pučit, projet ať víš do čeho ideš. Lovu zdar.
skuste dat jiný nadpis, třeba koupě NX nebo něco takovýho pro přehlednost