To že by protejkalo ložiskem víc oleje, nebo spíš většina je dost rozumná úvaha, to mě nenapadlo
A taky když jsemsundal jednu zátku abych kouknul jak to maže tak už strach o mazání ložisek nemám, je tam oleje opravdu dost.
Když jsem dneska motor rozebral protože pořád klepe vačka má v ložiscích vůli v ose cca 1-1,5mm - prostě s ní můžu posouvat tam a zpátky, máte to taky tak? napadlo mě jestli jsem moc neslisoval vačku když jsem se vrtal v dekompresoru...
Jinak už mám zas nějakou tu prácičku - mám vydřenou ojnici, pístní čep, válec s pístem jsou taky pěkně chycený. Půlit to budu asi v pátek a uvidím jak to vypadá a jestli budu motor generálkovat nebo ne.
Teď už je víceméně jasný, že motor jel nasucho a nejvíc to odnesl klasicky vršek a spodek následoval.