Vůle na ventilech

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Vůle na ventilech

Příspěvekod zerzy » středa 15 duben 2009, 08:19

Můžete prosím někdo poradit kolik má být vůle na ventilech a v jakých tolerancích? Někde jsem se dočetl, že má být 0,1 mm ale když to na to seřídím pořád slyším klepání. Když jsme zkusil 0,07mm tak klepání přestalo, ale zase abych je nepodpalil. Nemáte s tím někdo zkušenost?
zerzy
 
Příspěvky: 7
Registrován: sobota 03 leden 2009, 20:41
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Pruduch » středa 15 duben 2009, 11:06

0,1mm sací a 0,12mm výfukovej - uvádí manuál. Že jsou trochu slyšet ventily a řetízek je u motoru týhle konstrukce IMHO normální...
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Příspěvekod zerzy » středa 15 duben 2009, 11:48

prijde mi ze to cvaka jen na prave strane jen aby to nebyla vacka
zerzy
 
Příspěvky: 7
Registrován: sobota 03 leden 2009, 20:41
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Pruduch » středa 15 duben 2009, 14:58

No vpravo je řetízek.. ten trochu chrastí nebo cvaká podle stavu v jakým je, hlavně při studeným motoru. Mám NX s najetýma jen asi 8000km a od řetězu jde docela kravál... čekal jsem u skoro nový motorky že bude víc zticha než nbylo moje minulý NX s najetýma skoro 30.000km. Vůli ventilů bych rozhodně svévolně nezmenšoval... BTW na pravý straně je tuším i dekompresor... necvaká spíš ten?
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Příspěvekod rankon » středa 15 duben 2009, 16:43

Co je to "konstrukce IMHO"?
rankon
 
Příspěvky: 177
Registrován: neděle 08 červenec 2007, 19:21
Bydliště: U BRNA

Příspěvekod Pruduch » středa 15 duben 2009, 19:27

konstrukce - to jak je to udělaný :roll: (myšlen jednoduchej vzduchem chlazenej motor, z principu vcelku hlučná záležistost...)

IMHO - běžně používaná zkratka, resp. akronym "In My Humble Opinion" neboli "dle mého skromnéhp názoru"...
stejně jako například BTW (By the Way - mimochodem) a další...
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Příspěvekod rankon » čtvrtek 16 duben 2009, 17:08

Ahá tak ona to je běžná zkratka :roll: , a já přemýšlel co je to za konstrukční způsob řešení rozvodů,kteý nám v učení zatajily.
rankon
 
Příspěvky: 177
Registrován: neděle 08 červenec 2007, 19:21
Bydliště: U BRNA

Re: Vůle na ventilech

Příspěvekod lstp » neděle 22 listopad 2015, 15:42

Zdar,
k cvakání dekompresoru, mě začal cvakat z ničho nic, rozvoďák novej, napínák taky. Jen tak jestli to někomu pomůže, tak asi takto: dělala to vačka co je spojená s volnoběžkou, nevím, jak se to správně jmenuje, ale funguje to , když se motor zatočí nazpátek. Prostě se ta vačka dotýkala sice lehce, ale dotýkala toho nálitku co je na výfukovém vahadle. Snad to někomu pomůže.
Luďa
Uživatelský avatar
lstp
 
Příspěvky: 1
Registrován: pátek 06 listopad 2015, 12:33
Bydliště: Liberec

Re: Vůle na ventilech

Příspěvekod Luke » pátek 02 září 2016, 19:42

Zdarec mohli by jste mi sem prosím cvaknout fotku s označeným dekopresorem, netuším co by to mohlo mít za činnost a jak moc by mohl ovlivnit chod motoru pokud by byl nefunkční.
Díky Luke
Luke
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtvrtek 04 únor 2016, 23:05

Re: Vůle na ventilech

Příspěvekod peca » neděle 04 září 2016, 14:25

Dekompresor je na vačce pravého výfukového ventilu (po směru jízdy). Už se tu o něm psalo, použij HLEDEJ.
Třeba tu viewtopic.php?f=17&t=900&hilit=dekompresor
peca
ČLEN KLUBU
 
Příspěvky: 371
Obrázky: 106
Registrován: sobota 04 červen 2011, 22:43
Bydliště: kyjovsko


Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků

cron